Fin den där!Byter aningen ovilligt till 857 UTC...
En riktig Sinn
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Fin den där!Byter aningen ovilligt till 857 UTC...
Det är den absolut, men det är Classic 12 också, fast på ett annat sättFin den där!
En riktig Sinn
Verkligen!Det är den absolut, men det är Classic 12 också, fast på ett annat sätt
Verkligen bra kombo!Börjat gilla denna mer sen jag skippat länk och gummi och hittat rätta lädret. Lädret börjar dessutom ändra karaktär från jämn olivgrå med mockafeeling till fläckvis nött och mörkare här och där på ett positivt sätt.
Jo, har skrivit om mina erfarenheter tidigare i tråden, mina gillar inte att ligga i låda. Värst var 104an, den tappade +20sec när den var "ny" på armen, nu håller den ca +-4sek/dygn.Uppdatering på gången. Högst ovetenskapligt och jag har inte kollat vid exakta tider osv (kanske borde göra en lite mer noggrann koll), men på lite mer än 1 dygn så går den nu +4 istället för ca +10 som den gjorde direkt ur lådan.
Stämmer bra med min 240 skulle jag säga.Uppdatering på gången. Högst ovetenskapligt och jag har inte kollat vid exakta tider osv (kanske borde göra en lite mer noggrann koll), men på lite mer än 1 dygn så går den nu +4 istället för ca +10 som den gjorde direkt ur lådan.
@Clark Kent Kom du någonvart med vita index på vita 104:an?
Vad fasen... aja :/Det gick inte. Pratade med kundtjänst på telefon senare och hon menade att de dels inte har den lumen jag vill ha och sen var det något förvirrat resonemang om att de redan hade några tavlor till 356 som de kunde göra om men som inte fanns på 104. Gick inte riktigt ihop men orkade inte argumentera mer.
Byte från canvas till Sinn's svarta läder. Kom på nu att den ju kom till mig på brunt aligator(präglat) band @perhog
Hörde jag någon nämna alligator läder??
903an är faktiskt snygg även med svart läder skulle däremot vara trevligt att någon gång i framtiden få se den på ett alligator band
Absolut en snygg kombination. Alligator går alltid hem903-spam. Går och diskar nu så att ni andra hinner posta lite bilder på andra modeller också Andra bilden är första fotografiet på 903 när jag precis hade hämtat ut den från postombudet.
All ved är finved, brinner det blire värmeFulved? Någon?
Undrar när vi får se @Yoko s Klassik 12 på alligator band
Så synd, tror den snygga klockan med så utarbetad urtavla verkligen skulle klä i ett sådant band.Äger inget, så det lär dröja
Så synd, tror den snygga klockan med så utarbetad urtavla verkligen skulle klä i ett sådant band.
Du har inte funderat på ABP och ett SMS lån?
Snyggt, grattis det där är den snyggaste 104anMin första Sinn.
Grattis!Min första Sinn.
Grattis! Riktigt snygg kombination med canvas!Min första Sinn.
903-spam. Går och diskar nu så att ni andra hinner posta lite bilder på andra modeller också Andra bilden är första fotografiet på 903 när jag precis hade hämtat ut den från postombudet.
Min första Sinn.