NejLördag och jag spammar vidare med 103 Classic 12. Ber om ursäkt men den är speciell. Säg till om jag ska sluta
Mera!
Du får lägga upp datumet här;
https://klocksnack.se/threads/kolla-datumvisningen-idag.34017/
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
NejLördag och jag spammar vidare med 103 Classic 12. Ber om ursäkt men den är speciell. Säg till om jag ska sluta
Nej
Mera!
Jag var tvungen att kolla igen och zooma för jag såg unte datumet 5idigare.Nej
Mera!
Snyggt att det är där det är och utan ram.Jag var tvungen att kolla igen och zooma för jag såg unte datumet 5idigare.
Hon är strålande vacker. (känsliga tittare kan titta bort)Lördag och jag spammar vidare med 103 Classic 12. Ber om ursäkt men den är speciell. Säg till om jag ska sluta (och nu benämnd "den" istället för "hon" för känsliga tittare)
Dags att modda ursprunglig reklamslogan?UX blev så mycket lättare att hålla ren efter FLUX behandlingen.
En riktig håll käften bakboett 🛠Mäktig baksida
En av deras bättre designval. Datum är inte det viktigaste så om det måste finnas så är det bäst att gömma. Ezm 3 är väl lika den med?Snyggt att det är där det är och utan ram.
Bra där! Vridring för att ha koll på halvleken?
Fick bli dykare i duggregnet på säsongens sista fotbollsmatch med kidsen…
Exakt 3x10 på femmanna, lagom förvirrad med byten och allt ;-)Bra där! Vridring för att ha koll på halvleken?
Intressant, samma här, hoppas på mer handledstid nu den sitter på länk.Kanske min favoritklocka i samlingen, men den får ändå väldigt lite handledstid. Ganska ofta det är så för mig att favoriterna ligger i lådan.
Är du med i länkarna?Intressant, samma här, hoppas på mer handledstid nu den sitter på länk.
Borde kanske, men nej!Är du med i länkarna?
Den är riktigt fin! F-länken stärker den verkligen.Hoppas att det snart finns fler Classic 12 i tråden. Kämpa!
Den är riktigt fin! F-länken stärker den verkligen.
Jobbigt att välja band när den är gudomlig både på länk och läder. Jag gillar den mer och mer och då gillade jag den ändå direkt från början . Gläds med dig och tröttnar inte på dina bilder.Hoppas att det snart finns fler Classic 12 i tråden. Kämpa!
Är det en tunn ytterHoppas att det snart finns fler Classic 12 i tråden. Kämpa!
Jobbigt att välja band när den är gudomlig både på länk och läder. Jag gillar den mer och mer och då gillade jag den ändå direkt från början . Gläds med dig och tröttnar inte på dina bilder.
Är det en tunn ytter
metallkant på de vita tavlorna eller är det bara solen som lyser på dem?
Köp två..Jobbigt att välja band när den är gudomlig både på länk och läder. Jag gillar den mer och mer och då gillade jag den ändå direkt från början . Gläds med dig och tröttnar inte på dina bilder.
Mmm ser ut som det.Tror faktiskt att det är en tunn metallkant i sargen, men är inte helt säker
Den har många rätt den där Classic....Mmm ser ut som det.
Mmm ser ut som det.