Finns en hel del sådant åxåTja, har du nått kul WW2 aktigt så lyssnar jag!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Finns en hel del sådant åxåTja, har du nått kul WW2 aktigt så lyssnar jag!
OT Mycket intressant diskussion. Dolt sparande genom samlande kan ja berätta mycket om även utan pistolhot men det får bli post covid
Och jag har inte ens alltid klocka på mig när jag jobbarMenade mer att jag inte har en aning om vad pengarna har gått till Så här kan det förresten se ut vid min arbetsplats hemma
Vi börjar så sakteliga återgå till kontoret mitten av oktober.Och jag har inte ens alltid klocka på mig när jag jobbar
(som alltså är att sitta hemma vid en dator)
Har inte du en liten kudde på bordet under armen som vi alla andra?Ärligt talat tycker jag nog klockor är som minst intressanta hemma och har inte alltid klocka på mig hemma. Gillar när det finns en kontext och en lite fantiserad "användning" av klockan. Varesig det är skogen eller ett kontor. Hemma har jag jag ju väggur och klocka på datorn och bla bla. Dessutom störigt med skrivbord och länk t ex.
Pension är ingen dum ide. Jag har testat det flera gånger (och misslyckats)Vi börjar så sakteliga återgå till kontoret mitten av oktober.
Känner mig lite kluven inför det.
Största olusten är för jag inte vill trängas i kollektivtrafiken med hostiga människor.
Sen har det ju varit en tidsvinst att gå upp fem i åtta, slå på datorn och jobba.
Inga dyra uteluncher heller för den delen.
Teams möten är effektivare än många andra fysiska möten.
Så en kombo vore bra, särskilt för de yngre kollegorna som är i småbarnsåldern.
Vi kommer att köra med möjlighet att kombinera, några dagar på kontoret och några hemma. En djävla tur att det är jag som bestämmer...Vi börjar så sakteliga återgå till kontoret mitten av oktober.
Största olusten är för jag inte vill trängas i kollektivtrafiken med hostiga människor.
Sen har det ju varit en tidsvinst att gå upp fem i åtta, slå på datorn och jobba.
Jag kommer troligen fortsätta jobba hemma permanentVi börjar så sakteliga återgå till kontoret mitten av oktober.
Samma här. Sa till min chef att:Jag kommer troligen fortsätta jobba hemma permanent
Hoppas på att det blir någon 50/50 kombo i framtiden då min fysiska närvaro endast behövs nån dag i veckan högst.Vi börjar så sakteliga återgå till kontoret mitten av oktober.
Impulsköp eller något på ”listan”?
Köpte in mig på en tre månaders behandlings kur hos @Dr. D s psykologImpulsköp eller något på ”listan”?
Modeller och klockor ligger och skräpar överallt.Tja, har du nått kul WW2 aktigt så lyssnar jag!
HJÄLP jag såg den här rutan på en webbsida med klockor
Watch out!!!!HJÄLP jag såg den här rutan på en webbsida med klockor
Trevligt! Tog upp det gamla intresset under pandemin då man ändå satt hemma mest hela tiden:Modeller och klockor ligger och skräpar överallt.
Så läckert. Nästan så jag blir sugen på att börja bygga själv igenTrevligt! Tog upp det gamla intresset under pandemin då man ändå satt hemma mest hela tiden:
Tack! Lät fokusera på klockan så du inte ser alla brister, jag är trots allt nybörjare fortfarandeSå läckert. Nästan så jag blir sugen på att börja bygga själv igen
Det är så kul med folk som är lika nördiga som jag är! Kärlek!Trevligt! Tog upp det gamla intresset under pandemin då man ändå satt hemma mest hela tiden:
Ja, du behöver absolut inte känna dig ensamDet är så kul med folk som är lika nördiga som jag är! Kärlek!
Ja, men om vi skulle ta och sälja tre helt fantastiska klockor Tänk vilken samling man skulle ha om pengar inte var en faktor.
@Yoko Jag har väl första tjing på tillbakaköp för 256 om du skulle drabbas av samma tillfälliga delirium som jag gjorde? Ändå lite kul att den hittade från Japan, via Australien och sen hit till Sverige
Sitter verkligen perfekt på dig!I enlighet med min korkade regel att bara äga en klocka av ett märke har jag bytt 104 mot U50. Tack till @Silverglantz som köpte min 104 och tack till @ERIKSON URHANDEL för fin service! Tuffaste klockan jag ägt, och då har jag ändå haft en "oldschool" Seiko tuna.
Tycker den är fin på länkBörjar bli hög tid att inse att det är höst. Frågan är vilket band man ska montera på denna Svaret är, i min mening, i alla fall inte
Varför inte bund ? (i alligator läder)Börjar bli hög tid att inse att det är höst. Frågan är vilket band man ska montera på denna Svaret är, i min mening, i alla fall inte
Vad har du haft tidigare?Börjar bli hög tid att inse att det är höst. Frågan är vilket band man ska montera på denna Svaret är, i min mening, i alla fall inte
Sälj vanliga classic till mig. Du behöver ju inte två.Jag har problem...