Köpte kudde och lite annat smågodis hos tidlösa
Aha, det hade jag inte ens tänkt på som möjlighet. Ska ju dit så småningom och lämna in en eller ett par klockor klockor på service. Ska höra med Robert
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Köpte kudde och lite annat smågodis hos tidlösa
Jag köpte ett på wish för säkert 2 år sedan och det fungerar perfekt. Tror tyvärr inte att det verktyget är något bättre. Förmodligen endast ett "brandat" kina-verktyg.@perhog Tror du att man kastar man pengarna i sjön med det här? Inget Wish-verktyg för en hundring, men å andra sidan inget Bergeon för 2.500.
Spring Bar Compression Pliers | StrapsCo
Our spring bar compression pliers are the perfect tool to remove your watch bracelet. FAST Shipping! Click to Shop.strapsco.com
Då hoppas jag att bryggeriet var Vreta Klosterbryggeri!Väldigt nära - i Vadstena!
Chokladfabriken i ÖdeshögDå hoppas jag att bryggeriet var Vreta Klosterbryggeri!
Snyggt läder, vad är det för sort??Först silikon, såg ok men passade inte riktigt 857 enl. mig. Sen länk som såg helt ok ut men men fick inte till det riktigt. Nu läder, sitter som ett smäck, en helt ny klocka! Nykära . Har full förståelse för CK som testar mesh och perlon. Helt plötsligt överraskar man sig själv med något man inte ens tänkt på tidigare.
GottegrisChokladfabriken i Ödeshög
Tack. Kalv med matt mockaliknande yta. Tjockt. Hirsch Heritage.Snyggt läder, vad är det för sort??
Jag med, vilken turMatchar skor o armband igen. Tyskt såklart.
Fast jag kör dubbeltyskt.Jag med, vilken tur
Jag köpte ett, funkar, men ingen halleluja moment!@perhog Tror du att man kastar man pengarna i sjön med det här? Inget Wish-verktyg för en hundring, men å andra sidan inget Bergeon för 2.500.
Spring Bar Compression Pliers | StrapsCo
Our spring bar compression pliers are the perfect tool to remove your watch bracelet. FAST Shipping! Click to Shop.strapsco.com
Jag köpte ett, funkar, men ingen halleluja moment!
Lite så tänkte jag med. Så för min kunskapsnivå är det helt ok.Jag tror med tanke på vad som kommer vara bakom spakarna på mitt verktyg att det aldrig kan bli ett halleluja moment oavsett produkt
Tog du bort skyddsplastenSpammar vidare med klassik 12. Är nu säker på att denna kommer att stanna så idag åkte skyddsplasten av från glaset
Tog du bort skyddsplasten
Living on the edge!Jag vet... Kontroversiellt beslut
MK?Kör en variant på MK-shot med morgonrock för att det är så bövelsens kallt inomhus
MK?
Unnar mig mat och en öl innan nattjouren.
Smackade förresten på ett originalspänne. Tycker att det funkar rätt så bra, även om det är blästrat.
MK?
Unnar mig mat och en öl innan nattjouren.
Smackade förresten på ett originalspänne. Tycker att det funkar rätt så bra, även om det är blästrat.
MK-shot = komposition fulländad av @masterkiller när man har ena handen i fickan och tar kort framifrån...ish.
Ett MasterKiller-shot med andra ord
@Yoko
Hur många platser hade du i din väska? Hittar inte bilden nu. Tänkte uppdatera på väskfronten och är kluven om jag ska gå på en eller två.
Förväntar mig gruppbild på 33 klockor18 i den ena och 15 i den andra. Båda Clas Ohlson varianter på Pelikan case.
18 i den ena och 15 i den andra. Båda Clas Ohlson varianter på Pelikan case.
Förväntar mig gruppbild på 33 klockor
Ta det i kväll då är inte så många vakna. 33 klockar är sporrande för alla i tråden. BILDERFör känsliga tittare väljer jag att avstå då inte alla bär märket Sinn