• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Den stora tråden om Sinn

Jag har också CO´s variant men får bara plats med 6st i varje. Problemet är bredden på dörren på kassaskåpet. Måste gå och mäta.
Är din den största, dvs 54cm bredd?

Skärmavbild 2021-09-19 kl. 17.45.38.png

Den ena är den största och den andra ett snäpp ner. Är dock oklart om den fortfarande är samma storlekar som när jag köpte mina...
 
Vid snabb mätning tycks min största vara typ 51 cm bred.🤔

Jag har också en äldre version för mina är 32cm. Tyvärr är min kassasåpsdörr bara 34cm vilket förstör planerna en aning. Har iofs funderat på att uppgradera men ett jäkla meck just nu.

Tips på dåligt ställe att gömma nyckeln är i kassaskåpsdörren där min satt nu och måste ha gjort ett bra tag :) Gör iofs inte så mycket nu när man är innekatt på heltid.
 
Jag har också en äldre version för mina är 32cm. Tyvärr är min kassasåpsdörr bara 34cm vilket förstör planerna en aning. Har iofs funderat på att uppgradera men ett jäkla meck just nu.

Tips på dåligt ställe att gömma nyckeln är i kassaskåpsdörren där min satt nu och måste ha gjort ett bra tag :) Gör iofs inte så mycket nu när man är innekatt på heltid.

Den lite mindre jag har är 43.5 bred även om det inte hjälper dig ett dyft ;)
 
Jag har också en äldre version för mina är 32cm. Tyvärr är min kassasåpsdörr bara 34cm vilket förstör planerna en aning. Har iofs funderat på att uppgradera men ett jäkla meck just nu.

Tips på dåligt ställe att gömma nyckeln är i kassaskåpsdörren där min satt nu och måste ha gjort ett bra tag :) Gör iofs inte så mycket nu när man är innekatt på heltid.
Bygg en inbrottssäker kassun, du får plats med hur många klockor som helst och kan sitta där och njuta i lugn och ro. Går säkert att sova över där också :p

1632068002311.png
 
@perhog
Var tyvärr en jättekö vid konditoriet i Väderstad så vi åkte vidare.
Hittade ett intressant SPA 🙄
Läste fel så klippte några småungar istället...
DDFBC1B1-D89A-4091-993B-1FF56D74DD82.jpeg
 
Skulle ut o kasta med grabben i somras. Plockade fram mina gamla havsfiskegrejor som inte använts på 20 år. Ambassadeurrullen var lite trög så jag fick för mig att olja upp den lite, självklart skulle jag öppna den med.
Slutar med att den sedan en månad ligger hos ABU för byte av böjda delar 🙈 Fick låna brorsans rulle
 
Tillbaka
Topp