Du är inte ensam, om det är till någon tröst. Har fått en liten köbildning i PM vid en eventuell framtida flippDet är nästan så man vill ha en RS själv plötsligt
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Du är inte ensam, om det är till någon tröst. Har fått en liten köbildning i PM vid en eventuell framtida flippDet är nästan så man vill ha en RS själv plötsligt
Du är inte ensam, om det är till någon tröst. Har fått en liten köbildning i PM vid en eventuell framtida flipp
Det där är något specialbygge.
Tycker det gjorde sig rätt bra mot röda detaljer på tavlan och datum. Även "vita" sömmen verkar fungera mot index. Rött är svårt som jag brukar säga . Hoppas det hjälpt dig på vägen.
Fasen det var ju snyggt ju!
Ja jäklar. Den ser ju förfärlig ut vid en närmare titt.Nu när jag tittar närmre så ser hela klockan tvivelaktig ut. Visare och index är ju katastrof, så gissningsvis fejk.
Ja, det blev riktigt bra så stort tack Perfekt alternativ som julaftonsklocka också om man vill vara lite finare och varva med min jul-Swatch
Ja jäklar. Den ser ju förfärlig ut vid en närmare titt.
Datumet prickar ju knappt fönstret ens...
Men fejk av 104:a???
Visst, var och varannan modell kopieras, även riktigt billiga klockor, men det hade jag ändå inte trott. På nåt sätt trodde jag nog att Sinn är för udda för en som vill köpa fejk.
Jag har också haft en nyinköpt 104 St Sa A (svart) som hade nästan lika dålig fördelat lume på visarna som den här. Vet inte om den här är fejk, men kvalitetskontrollen hos Sinn är inte alltid perfekt.Ja jäklar. Den ser ju förfärlig ut vid en närmare titt.
Datumet prickar ju knappt fönstret ens...
Men fejk av 104:a???
Visst, var och varannan modell kopieras, även riktigt billiga klockor, men det hade jag ändå inte trott. På nåt sätt trodde jag nog att Sinn är för udda för en som vill köpa fejk.
Klockan är nog äkta. Men fuktskadad. Det brukar se ut sådär på visare och index om det kommit in fukt i klockan.Det moddas ju en hel del med Seikos men enbart så att det kan räknas som inspiration och inte försök till kopior. Sen har jag sett en del vintageförsök då man har gjort hemmabyggen och påstår att dte är Sinn, men inget modernare. En snabb googling ger dock för handen att Sinn också är drabbat av superkloner dessvärre.
Klockan är nog äkta. Men fuktskadad. Det brukar se ut sådär på visare och index om det kommit in fukt i klockan.
Vågat att fråga 900 dollar för denJa, jag läste annonsen sen och det är som du säger att den har badat. Men hans uris har bytt urverk så det är nog därför det är röd dagskiva. Plus att urverket verkar inte sitta riktigt fast enligt han själv på grund av fel storlek
Australiska kanskeVågat att fråga 900 dollar för den
Ser nu att det är Erikssons som sålt den, får nog titta förbi ändå (utan att köpa något, hur nu det ska gå till...)Jag har en tysk klocka av annat märke som stannade i windern bredvid min hånleende 857:a. Den fungerade som vanligt vid manuellt uppdrag. Där var tyvärr en garantiresa till Frankfurt nödvändig. Kom hem igår f.ö!! Du har ju Erikson urhandel i huvudstaden som är bra.
Man blir ju inte mindre sugen när du postar så himla snygga bilder...556 rs även idag, nykär heter det kanske och som vanligt får jag mersmak
Ser nu att det är Erikssons som sålt den, får nog titta förbi ändå (utan att köpa något, hur nu det ska gå till...)
Är man borta någon dag från tråden och plötsligt tittar in så finns tusen sidor att läsa ikapp. Samt ett kamratligt påhopp. Bara för att förtydliga. Jag har inte köpt så många klockor hos @ERIKSON URHANDEL att det kan orsaka en bristsituation för er andra i tråden. Sist jag var där fans flera klockor kvar i skåpen. Bland annat en pre-owned 158, en U 50 Många helt nya och oanvända sinn:ar samt en massa andra märken som inte lämpar sig att nämna i trådenStäm träff med @perhog i Sumpan och vänta utanför medan han gå in och lämnar. Då finns det ändå inga klockor kvar att köpa när han kommer ut igen
Tack snälla, kul att höra! Du har bra smak, inte konstigare än såMan blir ju inte mindre sugen när du postar så himla snygga bilder...
(varför blir jag alltid så köpsugen av dina klockor?? )
Den är verkligen cool.På tal om @ERIKSON URHANDEL pre-owned
142 ST II är ett av de bästa köp jag gjort. Billig, snygg som tusan, så gott som oanvänd (när jag köpte den) och går som en klocka, dvs håller tiden. Fattar inte att den fick ligga så länge utan att någon i tråden knep den.
Dum fråga kanske men går den att ha med något annat än länk?Den är verkligen cool.
Dum fråga kanske men går den att ha med något annat än länk?
Dum fråga kanske men går den att ha med något annat än länk?
Någon sekund före migNato, sailcloth, rakt Sinn-gummi, läder/chronissimo
Härlig bild!Någon sekund före mig
Är faktiskt väldigt böjd med länken till denna. Passar perfektHärlig bild!
Blir det ett special från ABP nu då?
Förstår det, därav min frågaÄr faktiskt väldigt böjd med länken till denna. Passar perfekt
Den enda klocka jag inte tänker byta från länk till band. Det lustiga är att jag köpte den mest för att den var lite udda, inget jag planerade att använda så ofta och nu visar det sig att det är den SINN jag använder mestFörstår det, därav min fråga
Kul.Den enda klocka jag inte tänker byta från länk till band. Det lustiga är att jag köpte den mest för att den var lite udda, inget jag planerade att använda så ofta och nu visar det sig att det är den SINN jag använder mest
Hur kommer det sig att det är allt färre Sinn till salu här på KS?