• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Den stora tråden om Sinn

Teamsmöten blir alltid lite mysigare med B-Uhr.
012A6622-AB29-4425-997A-28A3484AF603.jpeg

Stämmer att det iofs är 19mm, men jag tycker att 101 är lite för elegant med dess relativt glossy tavla för bund. Har stora bryderier och det är tur att man är sin egen chef, för annars hade det nog blivit sura miner efter att jag lagt dryga halvtimmen på det här 👇

Ja, jag har lagt laptopen med skärmen mot bordet för att kunna "prova" olika band 😊

IMG_20211011_092502.jpg
IMG_20211011_091531.jpg

Översta raden nr 2 från vänster blir perfekt. Eller nr 2 från högen 🤔
Håller med @perhog . Gillar verkligen färgen på rallybandet.
1633942483917.png

Håller med @perhog . Gillar verkligen färgen på rallybandet.
1633942483917.png

Man får ta färgåtergivningen med ett stort lass salt dock då jag fick korrigera ljusstyrkan på skärmen för att få till drägliga bilder.

Men är absolut inne på att mörkbrunt kan vara rätt väg att gå. Å andra sidan vet man hur det brukar sluta. Men tänker på grönt, blått och brunt och sen när man väl har gjort beställningen....ja då blev det svart igen 🤷‍♂️

Japp, och det var lite det jag hoppades på 😍 Även om ditt har klart mer färgskiftningar. Men tänker att även mitt kommer att bli "mer levande" när det fått lite användningstid och patina🤞
Frågan är om Special tanning är värt dom extra tusenlapparna, har för mig att det är vax behandlat åxå. Ser ut som att nyans och tråd är lika på ditt band, tycker du ska vara nöjd. Tack för att du testade den billigare varianten, nu vågar jag också beställa av den sorten 👍 👍

Edit. testa med lite bivax det kanske gör susen

Frågan är om Special tanning är värt dom extra tusenlapparna, har för mig att det är vax behandlat åxå. Ser ut som att nyans och tråd är lika på ditt band, tycker du ska vara nöjd. Tack för att du testade den billigare varianten, nu vågar jag också beställa av den sorten 👍 👍

Edit. testa med lite bivax det kanske gör susen

Tror att mitt, i grunden, är aningen ljusare än ditt. Ja, kanske testa med lite bivax... Var får man tag i det (och som är riskfritt att använda på alligator)?

Tillbaka
Topp