Meeeeen, varför är den one off?Jag hade lätt velat ha en sån där, sjukt läckert med klarrosa ju!
Auktionen har väl inte varit än så det är inte försent att bli ägare till den
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Meeeeen, varför är den one off?Jag hade lätt velat ha en sån där, sjukt läckert med klarrosa ju!
Kommer att kosta mer än jag har råd med.Auktionen har väl inte varit än så det är inte försent att bli ägare till den![]()
Kommer att kosta mer än jag har råd med.![]()
Fin den där! Frun har en rosa Squale Onda som jag lånar ibland och den är också väldigt trevlig. Jag vill ha en som är mer klarrosa dock och den där hade varit perfekt. Jag gillade att de hade valt ett case i PVD också för det ger en galen kontrast.Håller med om att rosa är en rätt så trevlig färg på tavla även om min är mer blekrosa.
Spoiler = OT-klocka.
![]()
Mysigare och mer korrekta färger på visare och index för tidig 144, även om den här bilden också garanterat är något redigerad.
Framförallt har det rlöda nästan alltid blekts med tiden. Så färgboost i fotoprogram eller utbytta visare är min gissning.
![]()
Underbar! Jag kanske måste ha en sån![]()
Hög eller lågvatten? Kallt ute är det iallafall, inspirerand av @-RI- fick 240 följa med ut idag, men den får nog vila tills det blir varmare så man slipper frysa armen av sig eller så får jag köpa ett bund-band. Åter till EZM3F på Nato så man får nått som isolerar mot armen![]()
Kanonfin bild, blir inte mindre sugen nu. Här blir det 556 idag, var otrogen igår men nu är ordningen återställd!![]()
Hög eller lågvatten? Kallt ute är det iallafall, inspirerand av @-RI- fick 240 följa med ut idag, men den får nog vila tills det blir varmare så man slipper frysa armen av sig eller så får jag köpa ett bund-band. Åter till EZM3F på Nato så man får nått som isolerar mot armen![]()
![]()
Sinn-Uhren - welche Vintage-Modelle versprechen Wertsteigerung? (Update) - ZEIGR
Uhren als Geldanlage - in welche sollte man investieren? Zu welchem Preis? Dieses Mal: Sinn-Uhren & ihr Potenzial zur Wertsteigerungzeigr.com
Han hävdar att han köpt Helmuts egna ?
och den ser ut så här
![]()
Ja jösses - följa allt han gjorde är nog inte helt enkelt.Helmut kanske fick feeling en dag och ville ha en gul visareDet finns så många varianter på gamla Sinn att det inte är riktigt enkelt att veta vad som stämmer och inte, vad som kommer från fabrik och vad som är moddat i efterhand. Man får göra sin egen sannolikhetsbedömning helt enkelt från fall till fall.
Kan dom ha snott/blandat ihop visarna från sinn 140 gmt?? Även den rätt läcker, med lemania verkSkadad/utbytt visare eller om någon har lekt i ett bildprogram. Datumskivan är också utbytt, ska vara svart.
Jag satte 103:an tillbaka på bund igår kväll.![]()
Visst känner man sig lite coolare, tuffare?Jag satte 103:an tillbaka på bund igår kväll.
![]()
![]()
![]()
Kan dom ha snott/blandat ihop visarna från sinn 140 gmt?? Även den rätt läcker, med lemania verk
![]()
Se några inlägg högre uppHar börjat snegla lite på U50, vet inte riktigt vad jag tycker om den..... men vill fan ha en
vad tycker ni om den?
Okej så den visaren är inte omställbar mellan olika zoner. En klocka som troligen bara såldes i tyskland. Då försvinner den från önskelistan. Är för trist att SINN inte har kvar noteringar på vilka historiska varianter som fans.Nej, det är en helt annan typ av visare som dessutom sitter ihop med timvisaren. På den tid det inte var sommar/vintertid i Tyskland så det var tysk tid och GMT
![]()
ser inte vilket du menar?Se några inlägg högre upp
Okej så den visaren är inte omställbar mellan olika zoner. En klocka som troligen bara såldes i tyskland. Då försvinner den från önskelistan. Är för trist att SINN inte har kvar noteringar på vilka historiska varianter som fans.![]()
Jag har ett bund på inkörning nu. Redan bättre form och passning efter knappt ett dygn. Både komfort och utseende.Jag satte 103:an tillbaka på bund igår kväll.
![]()
![]()
![]()
ser inte vilket du menar?
@Bergets det här!En helt vanlig regnbågsfärgad U50
![]()
Har börjat snegla lite på U50, vet inte riktigt vad jag tycker om den..... men vill fan ha en
vad tycker ni om den?
jo den bilden har jag sett, skitsnygg
jag är lite kluven över hur mångsidig klockan är bara? den känns ju 100% tool/casual? eller?![]()
bättre formulerat är väll att den är Väldigt Tooligjo den bilden har jag sett, skitsnygg
jag är lite kluven över hur mångsidig klockan är bara? den känns ju 100% tool/casual? eller?![]()