Bättre då att träna på någon annans klocka.Nu ska vi inte överdriva. jag är minst lika darrhänt som du![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Bättre då att träna på någon annans klocka.Nu ska vi inte överdriva. jag är minst lika darrhänt som du![]()
Menar du att jag får ersätta det jag borrat sönder?Mot ersättning såklart!![]()
Nä så tänkte jag nog inte men det vore generöst av digMenar du att jag får ersätta det jag borrat sönder?![]()
Det givna svaret på det inlägget.....wait, wait........tjöööööp!!!Fy fasen, den där gröna 556 suktar mig varje gång
Ja, man går ju rakt i fällan med ett sånt inläggDet givna svaret på det inlägget.....wait, wait........tjöööööp!!!![]()
Hah, lite väl tuff konkurrens i den prisklassen på ”vill-ha-listan”. Fick bli beställning på en länk till 756an istället, kändes mer ekonomiskt hanterbart.
Inte då, kom igen när du får glada fniss av 3 damer som kör manikyr på dig, i Prag, när jag fråga vad som är så roligt så kommer det fram att dom inte har sett så håriga armar tidigare, å dom var från Ukranina och Vitryssland.Känner att jag får börja be om ursäkt för min håriga arm
![]()
Jäklar i gatan vad krispig bild!Känner att jag får börja be om ursäkt för min håriga arm
![]()
Riktigt bra bild!Känner att jag får börja be om ursäkt för min håriga arm
![]()
Har jag sett denna tidigare? Har för mig att jag sett svarta......Dagens kaffeklocka
![]()
Du får sluta med att färga håretKänner att jag får börja be om ursäkt för min håriga arm
![]()
Eller kanske börja färgaDu får sluta med att färga håret
Heter det inte bleka om man vill ha det ljusare? Osäker då jag inte är helt familjär med den sortens aktivitet.Eller kanske börja färga![]()
En till fråga, har någon här på KS 206 Ar eller ARKTIS?Någon här på KS som har 103 Diapal?
Ser skitcool ut.
Tycker den är lite luddig..Jäklar i gatan vad krispig bild!
Ok? Hittar inte många? Söker du bredare än bara på Sinn?Fasen va Sinn-klockor det kommit ut på Blocket de senaste dagarna.
Söker på Sinn några är borta men kom ut 2 idag.Ok? Hittar inte många? Söker du bredare än bara på Sinn?