• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Den stora tråden om Sinn

Bästa Sinnister,
Clark Kent mailade mig om "personlig shopping", med det menas att du får en av oss att fokusera på just dig en stund där vi kan på facetime visa klockan/klockorna, vrida och vända och sätta på på handleden mm.
Detta är absolut inga problem, maila eller ring och berätta när vi skall stå på tå.

Bästa Sinnister,
Clark Kent mailade mig om "personlig shopping", med det menas att du får en av oss att fokusera på just dig en stund där vi kan på facetime visa klockan/klockorna, vrida och vända och sätta på på handleden mm.
Detta är absolut inga problem, maila eller ring och berätta när vi skall stå på tå.

Ni är verkligen fantastiska på att ha ett öra ut mot kunderna. Det är inte konstigt att det kommer så många superlativ i AD-tråden, det är er väl värt 🌻

Hoppas att det faller ut väl och blir något som ger mervärde till båda parter, både i köpupplevelse och försäljning.

@-RI-

Blev något knas med bildlänken i PM så här kommer svaret från Sinn 2018 angående fraktkostnader i samband med reklamationer.

Skärmavbild 2021-11-04 kl. 13.42.26.png

Jag rycker plåstret på den här frågan, dvs auktion 🌻 ☮️ Men på förekommen anledning är jag intresserad av hur andra tänker.

Är det så att folk i tråden avstår att buda på objekt man är intresserad av om någon annan har lagt ett bud?

Jag rycker plåstret på den här frågan, dvs auktion 🌻 ☮️ Men på förekommen anledning är jag intresserad av hur andra tänker.

Är det så att folk i tråden avstår att buda på objekt man är intresserad av om någon annan har lagt ett bud?
Jag hade inte budat mot någon i tråden offentligt. Men tänker att om jag varit intresserad hade jag skickat vederbörande ett PM och funnit en lösning

Vill personligen inte buda mot någon i tråden, men samtidigt skulle jag inte tycka det var fel om någon annan skulle göra det :)

Inser att jag lät präktig. Det är såklart en öppen marknad och man får göra som man vill. Inland vill man bara ha något

Om någon i tråden budar på en klocka och talar om det här och man själv är intresserad så tycker jag man borde ha en dialog. Allt för att inte skapa osämja.

Enda undantaget är när @Jamterik budar på något då är det ett öppet byte som alla i tråden ska försöka ro hem ;)

Jag hade inte budat mot någon i tråden offentligt. Men tänker att om jag varit intresserad hade jag skickat vederbörande ett PM och funnit en lösning

Tycker det är helknasigt faktiskt.

Nu fick jag PM av @Jamterik som vänligt erbjöd sig att avstå från att buda vilket jag sa att han naturligtvis inte skulle göra. Vi är i en liten ankdamm och trålar samma säljkanaler. Det kommer komma massor av tillfällen där folk i tråden uppmärksammar samma auktioner och det blir, enligt mig, helt ohållbart om man ska be om lov eller meddela andra att man budar på specifika objekt.

Håller med Clark, det är helknäppt om vi ska hålla koll vem som gör vad vid vilket tillfälle, i just detta fall var det för mig bara en fråga om att inte släppa ut klockan typ till vem som helst, medveten om att det låter lite förmätet, men kan man hålla saker inom familjen så ska man göra det. Så, när jag fattade att Clark var seriös intresserad av den var det lätt för mig att inte gå vidare med att höja mitt löjligt låga högsta bud. Nu fick jag den, ska väl egentligen vara nöjd, men hade varit gladare om den gått till Clark som verkligen ville ha den, men sånt går att ordna!

Håller med Clark, det är helknäppt om vi ska hålla koll vem som gör vad vid vilket tillfälle, i just detta fall var det för mig bara en fråga om att inte släppa ut klockan typ till vem som helst, medveten om att det låter lite förmätet, men kan man hålla saker inom familjen så ska man göra det. Så, när jag fattade att Clark var seriös intresserad av den var det lätt för mig att inte gå vidare med att höja mitt löjligt låga högsta bud. Nu fick jag den, ska väl egentligen vara nöjd, men hade varit gladare om den gått till Clark som verkligen ville ha den, men sånt går att ordna!

Uppskattas, men jag hade budat om det verkligen var så att jag ”behövde den" :) Så jag är bara glad att du fick den och till ett riktigt bra pris.

Det är principen som jag tycker är intressant och väl värd att diskutera, speciellt med tanke på stämningen i tråden och att det alltid är bra surr 💚

Uppskattas, men jag hade budat om det verkligen var så att jag ”behövde den" :) Så jag är bara glad att du fick den och till ett riktigt bra pris.

Det är principen som jag tycker är intressant och väl värd att diskutera, speciellt med tanke på stämningen i tråden och att det alltid är bra surr 💚
Håller med!
Jag bäddar nytt i gästrummet till @Jamterik om hustrun slänger ut dig 🤗

Tillbaka
Topp