• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Den stora tråden om Sinn

M1cke

Omega
2-Faktor
Hej Sinnister!

Tänkte bara flika in en liten hyllning till tråden. Äger ingen Sinn men har varit sugen en tid och har därför läst den här tråden dagligen ett tag och jag måste bara ge er alla stor eloge för det härliga, informativa och schyssta snacket här inne!

Det är trådar som denna som gör att man stannar kvar på ett forum, tack för det! 😍

(Nu fattas bara ett köp så jag kan vara med mer i tugget 😇)
Du är inte ensam, jag byter jobb om en månad och ska gratulera mig själv med en Sinn. Till stor del på grund av den här tråden. :)

GOTT SNACK!
 

Dr. D

Patek
2-Faktor
Hej Sinnister!

Tänkte bara flika in en liten hyllning till tråden. Äger ingen Sinn men har varit sugen en tid och har därför läst den här tråden dagligen ett tag och jag måste bara ge er alla stor eloge för det härliga, informativa och schyssta snacket här inne!

Det är trådar som denna som gör att man stannar kvar på ett forum, tack för det! 😍

(Nu fattas bara ett köp så jag kan vara med mer i tugget 😇)
Haha jodå vår ryska chatt robot gör ett bra jobb ;)
 

Laddsladd

Audemars
2-Faktor
Hej Sinnister!

Tänkte bara flika in en liten hyllning till tråden. Äger ingen Sinn men har varit sugen en tid och har därför läst den här tråden dagligen ett tag och jag måste bara ge er alla stor eloge för det härliga, informativa och schyssta snacket här inne!

Det är trådar som denna som gör att man stannar kvar på ett forum, tack för det! 😍

(Nu fattas bara ett köp så jag kan vara med mer i tugget 😇)

Du är inte ensam, jag byter jobb om en månad och ska gratulera mig själv med en Sinn. Till stor del på grund av den här tråden. :)

GOTT SNACK!
Ni är varmt välkomna in i värmen i Sinn tråden. Finns inget krav på att själv äga en Sinn men det brukar bli resultatet (för mig iaf) och då blir det ännu roligare. 😉

Bild på min första ❤️
6BB5437A-E7D2-4449-A0FE-58512F30B584.jpeg
 

Laddsladd

Audemars
2-Faktor
Tack!😊

Känslan är både mysig och lite retro skulle jag säga. Den har ett par dings (särskilt ett på nedre högra bandhornet) men i förvånande gott skick för att vara ca 26 år gammal:heart:

_144.jpg

_144_2.jpg
Härligt ❤️ Tycker att klockor som har några år på nacken nästan bör ha lite märken av användning. Dels för charmen, dels för att det är en tool-klocka och även för stt man kan bli orolig att det är något skumt om den är ”för” fin.
 

Laddsladd

Audemars
2-Faktor
Man är bra dum emellanåt. Ska på bio med grabben och sitter och funderar vilken klocka som passar bäst i en biosalong 🙈😂
 

Yoko

Panerai
2-Faktor
Nån jäkla skräckfilm, Venom nånting. Hatar skräckfilmer men vad gör man inte för sina barn.
Gsg rycker ut. Som vanligt får man torka av glaset 😂
96A11528-6803-4978-B490-3D653925E2B8.jpeg

Du kan alltid ta tillfället i akt att fundera på nästa klockköp istället för att koncentrera dig på filmen:) Dessutom slipper du, i så fall, obehagligheterna;) Win win!
 
Topp