• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Den stora tråden om Sinn

Nu får ni här i Sinn-tråden vara stolta över mig. Stod och valde vilken av dessa jag skulle behålla, Sinn eller Omega. Kan säga att Omegan såldes idag och Sinn sitter runt handleden😊 Helt ärligt så tror jag att den här tråden har påverkat mig till det beslutet, KS trevligaste tråd❤️
6644904F-E404-4017-9AF9-A71301ECF401.jpeg
omega är fin men tycker den är lite tråkig om man jämför med din Sinn. prislappen borde nästan vara tvärtom 😛
 
Bjudna på fest. Antibling på, check. Kan det bli mer fel? Får min Sinn äntligen lite uppmärksamhet i kväll? Djup tankar som "all publicitet är bra publicitet passerar huvudet". Kanske byter ändå.... :)
1637426413168.png
Min 857 fick komplettera fracken vid middag på Uppsala slott igår 😄. Gick utmärkt det också, den faller ju fint under manschetten … Glömde att ta bild, synd.
 
Tillbaka
Topp