• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Den stora tråden om Sinn

Sinnfredag!
3B4C7BA0-73FF-4222-B658-6D2FBF9F269E.jpeg
 
Just en sån har jag suktat lite efter. Tegimenterad?
Någon här i tråden kanske kan hjälpa mig att svara på om det är någon del som är tegimenterad ?
Jag har lite dålig koll.
Det är den här varianten
Är vridringen tegimenterad på denna SDR variant eller är det endast pvd behandling eller är det både och ?

Det är åtminstone ej den heltegimenterade versionen som går att beställa där även länken är tegimenterad.
 
Någon här i tråden kanske kan hjälpa mig att svara på om det är någon del som är tegimenterad ?
Jag har lite dålig koll.
Det är den här varianten
Är vridringen tegimenterad på denna SDR variant eller är det endast pvd behandling eller är det både och ?

Det är åtminstone ej den heltegimenterade versionen som går att beställa där även länken är tegimenterad.
All Sinns pvd är tegimenterad så vridringen är det iaf
 
Någon här i tråden kanske kan hjälpa mig att svara på om det är någon del som är tegimenterad ?
Jag har lite dålig koll.
Det är den här varianten
Är vridringen tegimenterad på denna SDR variant eller är det endast pvd behandling eller är det både och ?

Det är åtminstone ej den heltegimenterade versionen som går att beställa där även länken är tegimenterad.

All Sinns pvd är tegimenterad så vridringen är det iaf
Observera att alla vridringar på dykarna är tegimenterade, oavsett om resten av klockan är tegimenterad eller inte.

Edit: Pucktvåa igen :)
 
Nu får ni här i Sinn-tråden vara stolta över mig. Stod och valde vilken av dessa jag skulle behålla, Sinn eller Omega. Kan säga att Omegan såldes idag och Sinn sitter runt handleden😊 Helt ärligt så tror jag att den här tråden har påverkat mig till det beslutet, KS trevligaste tråd❤️
6644904F-E404-4017-9AF9-A71301ECF401.jpeg
 
Nu får ni här i Sinn-tråden vara stolta över mig. Stod och valde vilken av dessa jag skulle behålla, Sinn eller Omega. Kan säga att Omegan såldes idag och Sinn sitter runt handleden😊 Helt ärligt så tror jag att den här tråden har påverkat mig till det beslutet, KS trevligaste tråd❤️
6644904F-E404-4017-9AF9-A71301ECF401.jpeg
Vi gillar dig med 😘

Men måste få ”häckla” dig lite. Allt med glimten i ögat såklart.
Hmmm här sitter jag med en mellanchefsklocka av bättre kvalitet och en megasuperbadass toolwatch som kan rädda liv.
Vilken ska jag behålla?”


😘
 
Vi gillar dig med 😘

Men måste få ”häckla” dig lite. Allt med glimten i ögat såklart.
Hmmm här sitter jag med en mellanchefsklocka av bättre kvalitet och en megasuperbadass toolwatch som kan rädda liv.
Vilken ska jag behålla?”


😘
Den kan jag brösta😜 I min mening två tool-watches, men nog känns EZM 7 både ett och två snäpp roligare. Dessutom till halva priset av Omegan, vilket kap🥰
 
Tillbaka
Topp