Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
God morgon tråden.
Är det inte lite synd att inte Sinn har ngn panda eller reversed i sitt ordinarie sortiment förutom 903 -orna som är finfina?
![]()
Det finns ju i och för sig kusiner
![]()
Riktigt cool tycker jag. Borde väl bäras ganska bra ändå utifrån att den ej har några utstickande luggar.Erikson har rea på bullhead, vem blir först på forumet med en sådan?
![]()
Tänker att det skulle kunna vara så att det blir en vinkel på pushers bort från armbandet också, dvs lättare att trycka på dem.Riktigt cool tycker jag. Borde väl bäras ganska bra ändå utifrån att den ej har några utstickande luggar.
Vad är grejen med att den har olika tjocklekar ? Det enda jag kan tänka mig är för att det ska bli lättare att läsa av tiden och att klockans tavla handlar mer positionerat inåt/uppåt.
Den urtavlan är grymt fin.Erikson har rea på bullhead, vem blir först på forumet med en sådan?
![]()
Dem blir väl inte av med dem? Personligen tycker jag att boetten är väldigt ful.Den urtavlan är grymt fin.
Lite tvek på boetten men är säkert bekväm!
Limiterad till 300 ex så lite konstigt att den är nedsatt?
Den är speciell, jag älskar den! Men den är nog inte för majoriteten!Den urtavlan är grymt fin.
Lite tvek på boetten men är säkert bekväm!
Limiterad till 300 ex så lite konstigt att den är nedsatt?
Så kan det vara. Jag tycker den är knasigt cool.Tänker att det skulle kunna vara så att det blir en vinkel på pushers bort från armbandet också, dvs lättare att trycka på dem.
Stämmer kanske på Eriksons ex.Dem blir väl inte av med dem? Personligen tycker jag att boetten är väldigt ful.
Senast nedsatt jag kommer ihåg innan denna var 856B-Uhr för 3 år sedan.Stämmer kanske på Eriksons ex.
Annars så sätter de väl inte ner L.E?
Ja, det ser ut som om man dragit fast ett stoppur på armen.Dem blir väl inte av med dem? Personligen tycker jag att boetten är väldigt ful.
Asch!Ja, det ser ut som om man dragit fast ett stoppur på armen.
Ja, det ser ut som om man dragit fast ett stoppur på armen.
Slutat upp med såna där dumheter.Var inte söndag vilodag?!
![]()
Hade däckhotell när vi bodde i lägenhet. Tyckte det var värt pengarna då då jag sparade plats i förrådet. Nu är största jobbet att få upp och ner dem ur källaren, så kan lika gärna skifta själv med.Slutat upp med såna där dumheter.
295:- för däcksbyte är ett fynd.
Fru Jamterik får ta över den.Efter ett par veckor med 956 känns denna väldigt liten!![]()
Då skulle du testa den här några dagar. Till och med UX känns liten efter denna.Efter ett par veckor med 956 känns denna väldigt liten!![]()
Testade med det, hon vill ha tillbaka O.....Fru Jamterik får ta över den.
Spoiled!Testade med det, hon vill ha tillbaka O.....
Det är väl bra egentligenTestade med det, hon vill ha tillbaka O.....
Är det möjligen så att vi får se en försäljning?Efter ett par veckor med 956 känns denna väldigt liten!![]()
Nope!Är det möjligen så att vi får se en försäljning?