903Vad är det som händer? Har bara kört den här blingprylen sedan den kom. Kanske dags att sälja all gammal vintage och bara köpa nytt
Nej, naturligtvis inte Men det var ett väldigt trevligt undantag med en så pass modern klocka.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
903Vad är det som händer? Har bara kört den här blingprylen sedan den kom. Kanske dags att sälja all gammal vintage och bara köpa nytt
Nej, naturligtvis inte Men det var ett väldigt trevligt undantag med en så pass modern klocka.
Det kommer lösa sig såklart men lider med dig.Speciellt när plasten är kvar och man aldrig använt den. Nåja.. det finns fler i lådorna så på något sätt ska jag kunna hålla reda på tiden.
Man ser vad man vill seNoterat!
Men det verkar som att alla missat texten under bilden
Han har redan fått mail.. Bäddar ner 155:an i en förbandslåda och åker till klockdocktorn i morgon.Dra ett mail till Robert innan du tömt flaskan Kan ju fortfarande tänkas vara något enkelt.
Vi får väl se vad Frau Kleiter svarar angående servicetider.
Man ser vad man vill se
Tror mer vi ska se det som att vi alla har individuella favoriter i din fantastiska samling
Noterat!
Han har redan fått mail.. Bäddar ner 155:an i en förbandslåda och åker till klockdocktorn i morgon.
Efter alla historier här om långa service tider är det för mig helt uteslutet att sända den till Sinn. Kanske kan vara en info till Frau Kletier om att det finns SINN-nördar som vänder sig till andra urmakare.
Mmmmm... Är nog inte riktigt mogen för att ge mig på en ny klocka ännu.. En annan sak med 200 kronors ur från en loppis.Vafan @perhog, du har ju gått kurs.
Öppna nu klockan och kika vad som är fel!
Ingen orkar läsa det finstiltaNoterat!
Antar att du inte kollat hur den gått tidigare eller?Han har redan fått mail.. Bäddar ner 155:an i en förbandslåda och åker till klockdocktorn i morgon.
Efter alla historier här om långa service tider är det för mig helt uteslutet att sända den till Sinn. Kanske kan vara en info till Frau Kletier om att det finns SINN-nördar som vänder sig till andra urmakare.
Det är ju såklart inte OK, för brist på urmakare eller inte så är det ju en planeringsfråga. Det handlar ju bara om logistik för ingen (eller kanske någon?) tror väl inte att Sinn jobbar på klockan i fyra månader. Med lite logistik och intresse för kundservice så läser man ju problemet snyggare än att behålla klockan i 20 veckor. Är det service det handlar om kan man ju ha klockan kvar på handen i 16 veckor o sedan skicka in den på en i förväg bokad tid.I mitt fall är det mer ett konstaterande av att det är en väldigt lång tid som klockan är på spa, det suger, men jag klarar mig, har ju andra att ha på armen! MEN om jag hade varit OWG och fått detta besked så hade jag blåst en säkring!
Julklocka?The white one. Den åkte på igår, passar grymt till kostym och skjorta. Misstänker att den kommer att bli mitt fin ur som får göra entré vid speciella tillfällen.
Eller som @Laddsladd sa tror jag sommar ur på en solbränd arm, borde bli en bra kontrast, hur som, den är rent otroligt vacker!Julklocka?
På med ett rött band så är det klart.
Kul med ny leksak men inte lika kul att se resultatet på 155 DS. Garantin gick ut för 2 månader sedan. Sicka till SINN för rep?? Vad vad det @Jamterik nästan ett halvår.. Aldrig i livet. Tror det blir et besök hos Tidlösa
Du antar fel. Den är kollad och gick perfektAntar att du inte kollat hur den gått tidigare eller?
Märkligt.Du antar fel. Den är kollad och gick perfekt
Titta på den här videon så klarnar allt.Ingen fråga är för dum att ställa eller hur?
Hur fungerar den där apparaten?
Vad mäter den?
Förstår att den visar tidsavvikelse men hur?
Googlade;
Pros and Cons of Using a Watch Timegrapher and How to Read It
How accurate are the watches you have collected? There is a way to find out, and that is to use an instrument called a watch timegrapher. In this guide, we’re going to discuss what avintagewatchinc.com
Märkligt.
Måste ju legat brevid någon av dina stora elektromagneter?
Tris
Mycket informativ! Tack!Titta på den här videon så klarnar allt.
Det är en bra kanal att lära från.. Frågan är nu om jag vågar testa mina andra klockor..Mycket informativ! Tack!
Ljus har aldrig stört mig, jag är skitkass på att fota helt enkelt! Men jag plågar er med bilder iaf!Fönstret när det är dugligt ljus att ta bilder är banne mig inte stort dessa dagar
Ljus har aldrig stört mig, jag är skitkass på att fota helt enkelt! Men jag plågar er med bilder iaf!