Eller så köper jag någons 556I och ber @perhog vända denEller så när du den upp och ner bara
Datum- vem bryr sig egentligen?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Eller så köper jag någons 556I och ber @perhog vända denEller så när du den upp och ner bara
Datum- vem bryr sig egentligen?
Då lever du farligt, den kanske kommer tillbaks i form av kronograf med alligator bandEller så köper jag någons 556I och ber @perhog vända den
Ingen bryr sig..Filmfredag med B-Uhr och ingefära-te. Värt att balansera upp lite mot kommande julhysteri.
Ingen bryr sig..
Alla undrar hur fötterna känns
Haha, blixten slog ner här med precis samtidigt som du förklarade.
Jupp!Haha, blixten slog ner här med precis samtidigt som du förklarade.
Ingen bryr sig..
Alla undrar hur fötterna känns
Helt underbart så här efteråt. Fötterna är lena som en babyrumpa. Grämer mig att jag hade fel klocka på attackdykarpedikyren. Fot(o)grafi på UX .
OT. För mig är det optimalt med mindre än 1cm till max 5 cm snö då det inte ställer till en massa besvär, men ändå lyser upp lite i mörkret. Å andra sidan blir det vad det blir... Klockan bryr sig inte och är lysande i sig
Centrala Göteborg ser mer ut som Norrland. Och mer snö kommer nu...
Wtf, vi har fått 5 cm nysnö idag. Å jag klagar bittert!!!OT. För mig är det optimalt med mindre än 1cm till max 5 cm snö då det inte ställer till en massa besvär, men ändå lyser upp lite i mörkret. Å andra sidan blir det vad det blir... Klockan bryr sig inte och är lysande i sig
Om jag ändrar mig till max 3cm då? Ok?Wtf, vi har fått 5 cm nysnö idag. Å jag klagar bittert!!!
Deal!Om jag ändrar mig till max 3cm då? Ok?
Det är något fel på vädret....
Utan tvekan... Även om det kanske snarare är fel på oss som gör att det blir fel på vädret men det är helt, och totalt, OT....Det är något fel på vädret....
Vackert. Passa på att njut. I morgon kan det vara slask.
Fint!
Haha. Nej, alla satt nog inomhus och drack glögg.Fint!
Var det några andra flanörer som undrade vad du håller på med
Däremot gick jag runt i friluftsområdet i eftermiddag och repade min körs konsert. Dom dom dom dooooooom.Fint!
Var det några andra flanörer som undrade vad du håller på med
Stencool!Ikonisk!
Du är inte den enda i tråden som ter sig med någon sorts defekt.Däremot gick jag runt i friluftsområdet i eftermiddag och repade min körs konsert. Dom dom dom dooooooom.
Jag måste ha tett mig psyksjuk.
Det var ett tag sedan det var poll i tråden så vi kör en helgpoll och även denna gång osar den vintage
Det är dags för - Battle of the 103´s!
Symboler att rösta med, från vänster till höger: 103B - , 103A - och slutligen 103C -