Hirsch Heritage!Ett helt vanligt Hirsch som säljs på @ERIKSON URHANDEL för en skamligt låg peng
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Hirsch Heritage!Ett helt vanligt Hirsch som säljs på @ERIKSON URHANDEL för en skamligt låg peng
Och en mörkare.japp. finns även i en ljusare färg..
Den där skapar ett riktigt habegär! Skönt med fler som vågar ha läderband på dykare!Och en mörkare.
Han och 87000 Paneraiare!Den där skapar ett riktigt habegär! Skönt med fler som vågar ha läderband på dykare!
Läckert.. Måste ha... De där banden är toppen till vintage liknande klockor.. Man borde köpa hem 50 60 stOch en mörkare.
Schyy, lura inte in mig bland domHan och 87000 Paneraiare!
Har både länk och originalsilikon men jag släppte tyglarna och kör läder ett tag. Byter säkert tillbaka till sommaren.Den där skapar ett riktigt habegär! Skönt med fler som vågar ha läderband på dykare!
Waov vilken läcker bubbla du fick till .Mina Sinn ligger och vilar upp sig
Lossade lite på kronan och blåste hårt!Waov vilken läcker bubbla du fick till .
Men bara den ena har mätaren i botten .En tysk som åker ut med en annan tysk.
Åker du inte Pizza-räser längre ???En tysk som åker ut med en annan tysk.
Nu blev jag hungrig....Åker du inte Pizza-räser längre ???
Nä vw de senaste 5 bilarna.Åker du inte Pizza-räser längre ???
En helt annan fråga, är klockor feminina eller maskulina?? Bilar är hon för mig, MC är han, klocka??
Pappa sa alltid, hon är...kvart över armbågen. Så jag säger hon. Möjligtvis är @Laddsladd s UXS en det.En helt annan fråga, är klockor feminina eller maskulina?? Bilar är hon för mig, MC är han, klocka??
Så jävla bra. Framförallt RSDagens Sinn 556 I RS
Klockan måste vara en hon efter som man inte kan styra över tiden..En helt annan fråga, är klockor feminina eller maskulina?? Bilar är hon för mig, MC är han, klocka??
Blandar hejvilt men hittills är de flesta nog feminina . bilarna har brukat få maskulina smeknamn hittills iaf men sånt ändras för varje "personlighet".En helt annan fråga, är klockor feminina eller maskulina?? Bilar är hon för mig, MC är han, klocka??
MMM ser skapligt ut.. Men jag tror klockan skulle vinna på ett ljust Alligatorband kräm eller honungsfärgat.Trodde faktiskt inte jag skulle uppskatta 104:an så mycket som jag gör. Det är helt klart en klocka som inte görs rättvisa på bild, utan det är först när den sätts på handleden den kommer till sin rätt. Med det sagt lägger jag ändå upp en bild.
MMM ser skapligt ut.. Men jag tror klockan skulle vinna på ett ljust Alligatorband kräm eller honungsfärgat.
True that!!