En kompis köpte denna igår. Fin modell, även om jag gillar den limiterade med krämiga index bättre.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Fin! Denna är väl limiterad till 500?En kompis köpte denna igår. Fin modell, även om jag gillar den limiterade med krämiga index bättre.
Tror @Criss Cross menar 155 (Darkstar) den har ju E-lume, men som du sa 158 var väl bara 500…Fin! Denna är väl limiterad till 500?
jag är sugen sitter i valet mellan ett par olika nu. ezm7 är läcker! står lite mellan sinn 140 el omega aqua terra chrono el kanske en ezm7?Om någon här från tråden vill ta över min EZM 7 så får ni gärna höra av er, vore kul om den finns kvar i Sinn-tråden
UX ser verkligen liten ut på den bildenGott nytt år tråden!
Först blir det padelklockan sedan nyårsklockan.
Börjar sakna lilla 103 an.
@GusH var väl i säljartagen för någon månad sedan, oklart om han fick den såld?jag är sugen sitter i valet mellan ett par olika nu. ezm7 är läcker! står lite mellan sinn 140 el omega aqua terra chrono el kanske en ezm7?
nån som har en 140 till salu?
Såld!@GusH var väl i säljartagen för någon månad sedan, oklart om han fick den såld?
Detsamma, finns ju några riktigt bra ute till försäljning nu!! 203, B-Uhr och EZM7, synd att man är totalt barskrapad!Gott nytt år sinn tråden! Hoppas innerligt att man kan inleda nästa år med en Sinn på handleden igen
Har haft två riktigt grymma Sinn iaf
Ja de som ligger ute nu är inga dåliga pjäser, diggar både B-Uhr och EZM7 stenhårt! Skulle dock behöva prova innan köp, är rädd för att EZM7 iaf bärs för stort på min 17,5cm handled?Detsamma, finns ju några riktigt bra ute till försäljning nu!! 203, B-Uhr och EZM7, synd att man är totalt barskrapad!
Tror mitt nyårslöfte ska bli att skaffa en Sinn till, någon som vet var man kan sälja en njure för?
Å DETTA säger du NUU!Heads up, jag kommer lägga ut min 556i idag. 2022 är året jag kraftsamlar för att skaffa mig en 856
Jag tror inte EZM7 kommer kännas för stor, men det är väl iofs en personlig preferens på hur klockan ska sitta på armen?Ja de som ligger ute nu är inga dåliga pjäser, diggar både B-Uhr och EZM7 stenhårt! Skulle dock behöva prova innan köp, är rädd för att EZM7 iaf bärs för stort på min 17,5cm handled?
Du får gå in å kolla på Darknet vad man kan få för en njure
Tror det där med låset var en fråga som @Clark Kent fick med sig som han förhoppningsvis skulle kunna få ställa till Sinn. Men sannolikheten att vi skulle få något förhandsbesked på det där torde vara låg.Någon av er Klassik 12-ägare som har F-länken och kan posta lite bilder? Är väldigt sugen på att köra länk, men kan inte bestämma mig för vilken av dem jag ska gå på.
Har hela tiden varit inne på H (ser förbannat bra ut på de bilder som figurerar på Uhrforum), men är rädd för att jag kommer att störa mig på låset. F är verkligen hästlängder snyggare i det fallet och det stör mig som fan att inte Sinn fixar motsvarande lås på H. Någon som har koll på om en uppdatering är på gång?
Snyggt!Ingen större överraskning att jag föredrar det här bandet bäst på denna klocka också.
Kan vara så att någon tappade omdömet totalt och beställde hem borealis gummi, seiko gummi och kanvas nato inatt… blir lite showroom bilder vartefter det trillar hem.Snyggt!
Får ett helt annat utseende.
Wow, det där bandet klädde upp den stiligt!Nytt år nya kläder
Lack ock läder är alltid klädsamtWow, det där bandet klädde upp den stiligt!
Håller med - @perhog är det nåt dyrt från Paris eller något vi andra har råd medWow, det där bandet klädde upp den stiligt!
Ett helt vanligt Hirsch som säljs på @ERIKSON URHANDEL för en skamligt låg pengHåller med - @perhog är det nåt dyrt från Paris eller något vi andra har råd med
Något durt från Paris... Du får mig att framstå som någon sorts klock- divaHåller med - @perhog är det nåt dyrt från Paris eller något vi andra har råd med