• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Den stora tråden om Sinn

En kompis köpte denna igår. Fin modell, även om jag gillar den limiterade med krämiga index bättre.
402DE0FB-863A-4388-9A51-D637929E5B54.jpeg
 
Gott nytt år sinn tråden! Hoppas innerligt att man kan inleda nästa år med en Sinn på handleden igen 😊
Har haft två riktigt grymma Sinn iaf😊👍
IMG_20200430_193238_366.jpg
IMG_20200212_123255_596.jpg
Detsamma, finns ju några riktigt bra ute till försäljning nu!! 203, B-Uhr och EZM7, synd att man är totalt barskrapad!

Tror mitt nyårslöfte ska bli att skaffa en Sinn till, någon som vet var man kan sälja en njure för? 🤪
 
Detsamma, finns ju några riktigt bra ute till försäljning nu!! 203, B-Uhr och EZM7, synd att man är totalt barskrapad!

Tror mitt nyårslöfte ska bli att skaffa en Sinn till, någon som vet var man kan sälja en njure för? 🤪
Ja de som ligger ute nu är inga dåliga pjäser, diggar både B-Uhr och EZM7 stenhårt! Skulle dock behöva prova innan köp, är rädd för att EZM7 iaf bärs för stort på min 17,5cm handled?

Du får gå in å kolla på Darknet vad man kan få för en njure😉😄
 
Senast ändrad:
Ja de som ligger ute nu är inga dåliga pjäser, diggar både B-Uhr och EZM7 stenhårt! Skulle dock behöva prova innan köp, är rädd för att EZM7 iaf bärs för stort på min 17,5cm handled?

Du får gå in å kolla på Darknet vad man kan få för en njure😉😄
Jag tror inte EZM7 kommer kännas för stor, men det är väl iofs en personlig preferens på hur klockan ska sitta på armen? :)
 
Någon av er Klassik 12-ägare som har F-länken och kan posta lite bilder? Är väldigt sugen på att köra länk, men kan inte bestämma mig för vilken av dem jag ska gå på.

Har hela tiden varit inne på H (ser förbannat bra ut på de bilder som figurerar på Uhrforum), men är rädd för att jag kommer att störa mig på låset. F är verkligen hästlängder snyggare i det fallet och det stör mig som fan att inte Sinn fixar motsvarande lås på H. Någon som har koll på om en uppdatering är på gång?
 
Någon av er Klassik 12-ägare som har F-länken och kan posta lite bilder? Är väldigt sugen på att köra länk, men kan inte bestämma mig för vilken av dem jag ska gå på.

Har hela tiden varit inne på H (ser förbannat bra ut på de bilder som figurerar på Uhrforum), men är rädd för att jag kommer att störa mig på låset. F är verkligen hästlängder snyggare i det fallet och det stör mig som fan att inte Sinn fixar motsvarande lås på H. Någon som har koll på om en uppdatering är på gång?
Tror det där med låset var en fråga som @Clark Kent fick med sig som han förhoppningsvis skulle kunna få ställa till Sinn. Men sannolikheten att vi skulle få något förhandsbesked på det där torde vara låg.
 
Tillbaka
Topp