• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Den stora tråden om Sinn

Här en bild på antracit
 

Bilagor

  • B3EB801C-FDFF-476D-9306-CDD8B9DB29DD.png
    B3EB801C-FDFF-476D-9306-CDD8B9DB29DD.png
    1.4 MB · Visningar: 2
Senast ändrad:
Hittade en bild på nätet med UX och anthracite Isofrane.
Vad tror ni, anthracite eller svart på UX? Borealis gråa (ej bild) mot Isofranes anthracite (bild)?
1641383689511.png
Antracit är rätt mörkt grå så jag tror att det blir skitsnyggt. Jag har ett som jag fick med min Synchron och jag tycker att det är snyggare än svart trots att detaljerna på klockan är svarta. 👌 (Ni får ursäkta att det inte är några Sinn med på bilderna men här ser man skillnaden mellan svart och antracit Isofrane.
IMG_20210407_183356_641.jpg


Isofrane 22mm anthracite med bättre spännet: 1374,19kr inkl. frakt, 20% moms och med rabattkod....
Mmm, de är inte precis billiga men har man pengar till att köpa ett så är det värt det tycker jag. 😊
 
Antracit är rätt mörkt grå så jag tror att det blir skitsnyggt. Jag har ett som jag fick med min Synchron och jag tycker att det är snyggare än svart trots att detaljerna på klockan är svarta. 👌 (Ni får ursäkta att det inte är några Sinn med på bilderna men här ser man skillnaden mellan svart och antracit Isofrane.
IMG_20210407_183356_641.jpg



Mmm, de är inte precis billiga men har man pengar till att köpa ett så är det värt det tycker jag. 😊
En unik bild ju!
Försökt att bildgoogla där man ser båda men inte lyckats hitta 😀
 
Senast ändrad:
Antracit är rätt mörkt grå så jag tror att det blir skitsnyggt. Jag har ett som jag fick med min Synchron och jag tycker att det är snyggare än svart trots att detaljerna på klockan är svarta. 👌 (Ni får ursäkta att det inte är några Sinn med på bilderna men här ser man skillnaden mellan svart och antracit Isofrane.
IMG_20210407_183356_641.jpg



Mmm, de är inte precis billiga men har man pengar till att köpa ett så är det värt det tycker jag. 😊
Tack för alla helt grymma tips, tester och bilder från dig och @Dr. D. ISOfrane anthracite 22mm med RS-spänne beställt till min UX!
1641400513442.png
 
Ingen som är sugen på låta sin Sinn556i på h-länk lämna plats för något nytt?

Sen har jag en fråga angående ETA vs selitta, har alltid gillat ETA verk men när man läser recensioner verkar selitta verket sin sitter i 556 klassas aningen högre en ETA verket men vad säger panelen?
 
Ingen som är sugen på låta sin Sinn556i på h-länk lämna plats för något nytt?

Sen har jag en fråga angående ETA vs selitta, har alltid gillat ETA verk men när man läser recensioner verkar selitta verket sin sitter i 556 klassas aningen högre en ETA verket men vad säger panelen?
Jag har en med Sellita som håller tiden förträffligt bra. Tro mig, klockan är värd att köpa ny till listpris. Jag förstår varför så många blir OWG med den. Den är ”perfekt”. Att lägga ytterligare 30tkr på en klocka kommer i bästa fall ge dig 5% mer finish. Kapish?
 
Senast ändrad:
Jag har en med Sellita som håller tider förträffligt bra. Tro mig, klockan är värd att köpa ny till listpris. Jag förstår varför så många blir OWG med den. Den är ”perfekt”. Att lägga ytterligare 30tkr på en klocka kommer i bästa fall ge dig 5% mer finish. Kapish?
Jo haft en tidigare förstår inte än idag varför jag sålde…och haft kontakt med vår kära Eriksson Urhandel så sent som i dag så finns på lager men då jag har sug efter fler klockor kollar jag lätt begagnad först men annars blir det att beställa en ny ;)
 
Tillbaka
Topp