Tror det går men man får inte behålla tavlan man byter från…. (Men jag kan minnas fel)Någon som vet ifall Sinn och/eller @ERIKSON URHANDEL byter tavla och visare på en 556 och vad det kostar?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Tror det går men man får inte behålla tavlan man byter från…. (Men jag kan minnas fel)Någon som vet ifall Sinn och/eller @ERIKSON URHANDEL byter tavla och visare på en 556 och vad det kostar?
Alltså Rolexfasoner.Tror det går men man får inte behålla tavlan man byter från…. (Men jag kan minnas fel)
Det går. Har inte pris på detta då vi inte gjort det tidigare. Men säg cirka 3.000.- låter rimligt.Någon som vet ifall Sinn och/eller @ERIKSON URHANDEL byter tavla och visare på en 556 och vad det kostar?
Ser bara en fin tysk.. ändelsen ..ar syftar väl på flera ?Rena och fina tyskar, snüggt seru…
Ser bara en fin tysk.. ändelsen ..ar syftar väl på flera ?
Bmw@ Sinn, 2.Ser bara en fin tysk.. ändelsen ..ar syftar väl på flera ?
Nja.. nu stod det även snygga inte tillverkade i Tyskland och av de två på bilden tycker jag bara en är snygg.Bmw@ Sinn, 2.
Ok! Taskigt! Men smaken är som baken...Nja.. nu stod det även snygga inte tillverkade i Tyskland och av de två på bilden tycker jag bara en är snygg.
Tycker inte det är taskigt alla har vi olika tycke och smak.. Observera att jag inte klankade ner på någon av det tyska produkterna.Ok! Taskigt! Men smaken är som baken...
Irish Coffee på G ?Dålig sikt i backen. Får värma mig inne ist.
Japp. Men först en liten liten ren vid sidan av.Irish Coffee på G ?
Nu vill jag ha en 856UTC igen .Håller med!
Va fan!Nu vill jag ha en 856UTC igen .
Ligger väl en på K&S @R.Capac, slå till!Va fan!
Skärp dig nu!
Edit; plocka bort bezeln på 857 och voila!
Haha skulle vilja höra samtalet mellan Herr Capac och Fru Capac om han klipper hem en 856UTCLigger väl en på K&S @R.Capac, slå till!
Ligger ju förövrigt många fina Sinnar ute nu, måste varit ett tecken från ovan när bilen pajade på julresan så alla eventuella klockinköp avstyrdes…
Den där klockan är så grym!Testar Flat-vent gummi på Ezm13. Visserligen billigaste möjliga jag hittade (kvalitet&finish verkar vara enligt pris ) men ville testa konceptet innan man går full Rambo på nått dyrt.
Ojoj, den där du! Du kamperar om hårdaste Sinnen med @Laddsladd s UXS. Du måste ha hårdaste kronografen på forat iaf.Testar Flat-vent gummi på Ezm13. Visserligen billigaste möjliga jag hittade (kvalitet&finish verkar vara enligt pris ) men ville testa konceptet innan man går full Rambo på nått dyrt.
Skulle den finnas som med alla pusher och krona på höger sida så hade jag lätt köpt en sån längesen.Ojoj, den där du! Du kamperar om hårdaste Sinnen med @Laddsladd s UXS. Du måste ha hårdaste kronografen på forat iaf.
Hur många sinn har du nu?? Överväger sinn från G...?Lite klockbilder är väl aldrig fel?
Slutat ställa datumet.
Arrghh fick ett hårt slag av habegär. Jag gör som du, hoppas på att en ännu stenhårdare EZM lanseras. EZM13 är väl slutsåld överallt?Skulle den finnas som med alla pusher och krona på höger sid så hade jag lätt köpt en sån längesen.
(alla på tråden ; visst, visst lätt och säga)
Jag letade EZM 13 nyss, verkar vara begagnade som gäller....hur svårt kan det vara??Arrghh fick ett hårt slag av habegär. Jag gör som du, hoppas på att en ännu stenhårdare EZM lanseras. EZM13 är väl slutsåld överallt?
Jag har inte letat hur mycket som helst men jag hittar ingenting .Jag letade EZM 13 nyss, verkar vara begagnade som gäller....hur svårt kan det vara??