• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Den stora tråden om Sinn

Bevis på att jag lever 1545, provade nya maskiner på gymmet. Blir glad om jag kan gå o morgon!
16416529697235466790032438249908.jpg
 
Svårsålt nu. Många rimliga bytesförslag, men inget som lockat och för låga kontantbud.
Men det gör mig inget.
Gillar den ju, så nu är 104an unboxad igen!
20220108_173139.jpg
Det är ju en superfin klocka, så jag tror att det kan vara så enkelt att den inte är på länk. Det är i alla fall så jag själv fungerar: finns det en länk till en klocka måste jag ha den, annars får jag inte sinnesro. 😁
 
Kan säga att jag fått otroligt många meddelanden om den, men många verkar skeptiska pga storleken…😅 Och jag som tycker den bärs så otroligt bra, känns inte alls som 43mm på handleden!

Kanske slutar med att jag drar tillbaka den, ju längre tiden går desto mer velar jag på om jag verkligen ska sälja. Som att dra ett plåster oerhört låååångsamt😬
Jag är sååå sugen... Vet inte hur jag ska finansiera bara! Byten intressanta?
 
Jag är sååå sugen... Vet inte hur jag ska finansiera bara! Byten intressanta?
Bäst att skynda nu, har ett bud på 16.500kr+frakt på Blocket men har förhalat då jag så gärna vill att den finns kvar på KS. Tråkigt om EZM 7 blir helt utrotad på KS😔
Hade tänkt ren försäljning, men är inte omöjlig! Skicka ett PM med vad du har att byta med🙂
 
Tillbaka
Topp