Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Helt polerad. Bling bling!Så fin! Är f-länken helt polerad eller mixad som h-länken? Måste erkänna att jag stör mig lite på att h-länken är matt/polerad medan boetten är helt polerad. Hade verkligen föredragit någon form av matt finish rakt igenom på denna flygare, alternativt helt polerad.
Behåll!Svårsålt nu. Många rimliga bytesförslag, men inget som lockat och för låga kontantbud.
Men det gör mig inget.
Gillar den ju, så nu är 104an unboxad igen!
Lite så jag tänker.Behåll!
Tänk i sommar ; du kommer undra var du lagt den!
Sen är väl Januari inte världens fetaste månad - särskilt med den senaste elräkningen
Varför måste någon flytta?Lite så jag tänker.
Antingen behåller jag den över sommaren och om inte annat så är nog marknaden hetare till våren. 857an hänger ju dock lösare pga detta
Gamla synder.Varför måste någon flytta?
Något nytt oemotståndligt på väg in eller bara en sjuk elräkning?
Grekisk klocka??Gamla synder.
Köpte en sån där grekisk klocka i höstas och lovade frun att annat skulle säljas.
Elräkningen var absolut dyr, men ändå billigare att fortsätta dela den med någon
Ja, nån konstig grekisk hästsko-bokstav på den och nått som översätts till vatten och jord...Grekisk klocka??
Oh-megaJa, nån konstig grekisk hästsko-bokstav på den och nått som översätts till vatten och jord...
AHA.. då förstår jag dig.. damerna har lite svårt att förstå grekiska ibland, när jag kom hem med min senaste blev enda kommentaren.. " du är inte riktigt klok"Ja, nån konstig grekisk hästsko-bokstav på den och nått som översätts till vatten och jord...
Hahaha. Ja, att den var verkligen var i en klass för sig förstår ju vi, men förstår precis hur svårförklarat det måste vara att inte endast prislappen var detAHA.. då förstår jag dig.. damerna har lite svårt att förstå grekiska ibland, när jag kom hem med min senaste blev enda kommentaren.. " du är inte riktigt klok"
Det är ju en superfin klocka, så jag tror att det kan vara så enkelt att den inte är på länk. Det är i alla fall så jag själv fungerar: finns det en länk till en klocka måste jag ha den, annars får jag inte sinnesro.Svårsålt nu. Många rimliga bytesförslag, men inget som lockat och för låga kontantbud.
Men det gör mig inget.
Gillar den ju, så nu är 104an unboxad igen!
Kan absolut vara det. Tyckte den gjorde sig bättre på band, men borde kanske köpt lönken som erbjödsDet är ju en superfin klocka, så jag tror att det kan vara så enkelt att den inte är på länk. Det är i alla fall så jag själv fungerar: finns det en länk till en klocka måste jag ha den, annars får jag inte sinnesro.
Jag har 9 st Sinn på länk, kom med ett bud!!Det är ju en superfin klocka, så jag tror att det kan vara så enkelt att den inte är på länk. Det är i alla fall så jag själv fungerar: finns det en länk till en klocka måste jag ha den, annars får jag inte sinnesro.
Den här har länk.. en riktigt godbit, en av SINNs snyggaste 103 LE som numera hamnat i det eviga slutförvaretDet är ju en superfin klocka, så jag tror att det kan vara så enkelt att den inte är på länk. Det är i alla fall så jag själv fungerar: finns det en länk till en klocka måste jag ha den, annars får jag inte sinnesro.
Ja, jag slängde in en bytesblänkare i K&S. Dra ett pm om du är sugen så kan jag ta lite bilder. Har varit nyfiken på att testa f-länk ett bra tag nu.@Sennelier länkbyte, hey??
Vad är en kycklingpinne?Så där ja, lördag kväll…
Recap…
Det är faktiskt ett smart sätt att få "två klockor" till ett rimligt prisVad är en kycklingpinne?
Fasen den klockan är snygg. Ok ok twist my arm, jag kommer vara tvungen att köpa en svart vridring till U50n
Kompis, det är ett substitut till ungarnas fiskpinnar….Vad är en kycklingpinne?
Fasen den klockan är snygg. Ok ok twist my arm, jag kommer vara tvungen att köpa en svart vridring till U50n
Jag kolla men våra vänner på Erikson’s och jag tror att bezeln till min U1 landar på cirkus 4-5000:-. Typ som en runda på mataffären och sysse…Det är faktiskt ett smart sätt att få "två klockor" till ett rimligt pris
Där ser man..man lär sig om allt här i tråden.Kompis, det är ett substitut till ungarnas fiskpinnar….
Avsolut, dock förmodligen samma renns i dom…Där ser man..man lär sig om allt här i tråden.
Jag är sååå sugen... Vet inte hur jag ska finansiera bara! Byten intressanta?Kan säga att jag fått otroligt många meddelanden om den, men många verkar skeptiska pga storleken… Och jag som tycker den bärs så otroligt bra, känns inte alls som 43mm på handleden!
Kanske slutar med att jag drar tillbaka den, ju längre tiden går desto mer velar jag på om jag verkligen ska sälja. Som att dra ett plåster oerhört låååångsamt
Bäst att skynda nu, har ett bud på 16.500kr+frakt på Blocket men har förhalat då jag så gärna vill att den finns kvar på KS. Tråkigt om EZM 7 blir helt utrotad på KSJag är sååå sugen... Vet inte hur jag ska finansiera bara! Byten intressanta?