Min privatekonomi var rätt ansträngd vid tillfället.Hmm det var ju knappt någon priskillnad?
Edit: 190€, 2010
Edit; och så var jag gift

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Min privatekonomi var rätt ansträngd vid tillfället.Hmm det var ju knappt någon priskillnad?
Edit: 190€, 2010
Jag gillar din 756 skarpt!Min privatekonomi var rätt ansträngd vid tillfället.
Edit; och så var jag gift![]()
Jag med och den fick ett lyft med nya länkenJag gillar din 756 skarpt!
Min är definitivt mindre kladdig även ett halvår efter mintbehandlingen.Säkraste sättet att kolla om en UX är äkta är att kolla efter om glaset är konstant kladdigt
Antingen kladdigt eller luktar mint
![]()
Vad är du för en karl? Läser du manualerSen gillar jag vattenskyddet som anges i samma manual. Står inget om 5000m.
![]()
Tycker nog min är det också faktiskt.Min är definitivt mindre kladdig även ett halvår efter mintbehandlingen.
Bara när det står fräsiga saker.Vad är du för en karl? Läser du manualer![]()
Innebär det att den är väck eller att den blev ordentligt avfettad eller nåt?Min är definitivt mindre kladdig även ett halvår efter mintbehandlingen.
Tror mer på kanske förändrad?Innebär det att den är väck eller att den blev ordentligt avfettad eller nåt?
Använder ni tandkräm? Funkar det också med ceriumoxid?Tror mer på kanske förändrad?
Tror Sinn svarade mig att de använder sju olika AR och UX är ju lite "kladdig" av någon anledning.
Har för mig att den gode @Clark Kent lyckades bäst att få bort AR på någon av hans klockor?
Jag gned som fasen på både min UX och 756 men AR är nog kvar på båda.
Men UX är inte kladdig längre.
Och så doftade de så gott en tid![]()
Munskölj + microfiberdukAnvänder ni tandkräm? Funkar det också med ceriumoxid?
Haha, finns så många inlägg om medel och metod i denna tråden. Men sammanfattningsvis används typ Listerine och en microfiberduk skulle jag sägaAnvänder ni tandkräm? Funkar det också med ceriumoxid?
Ok! Detta ämne är helt klart något internt som har dragits i långbänk, förmodligen till förbannelse![]()
Jag tror på teorin att ytan blir avfettad. Skulle polera bort yttre AR på min 856 då jag lyckats få en blessyr på det. Jag körde först med diverse hygienprodukter sedan med Polywatch flera varv. Absolut inget hände. Dremel och metallpolermedel för kniveggar var botemedlet.Innebär det att den är väck eller att den blev ordentligt avfettad eller nåt?
Ja, det låter väl egentligen mest sannolikt. Den starka munsköljen är väl sprit och därför man ska vara lite försiktig med den, vill jag minnas att jag läst.Jag tror på teorin att ytan blir avfettad. Skulle polera bort yttre AR på min 856 då jag lyckats få en blessyr på det. Jag körde först med diverse hygienprodukter sedan med Polywatch flera varv. Absolut inget hände. Dremel och metallpolermedel för kniveggar var botemedlet.![]()
Självklart ska man vara försiktig med att skölja munnen med spritJa, det låter väl egentligen mest sannolikt. Den starka munsköljen är väl sprit och därför man ska vara lite försiktig med den, vill jag minnas att jag läst.
Sitter oftast Sellita i dom nyare då tillgången till ETA blev sämre. Jag har båda och kan inte säga vilket som är bättre.Godmorgon !
upptäckt att Sinn klockor är fina och har börjat kolla på 556.. men upptäckt olika verk, ETA eller Selitta vad vill man helst ha? Och varför ?
Köper du beg kan du lämna in bägge till kompetent lokal urmakareOk. Anade nästan det. Hur är det med service då, är det ena eller den andra bättre då?
Eriksons urhandelOk tack snälla! Om man skulle vilja komplettera med H länk och ett gummi vart vänder man sig då? Sett att det ibland dykt upp här på klocksnack