• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Den stora tråden om Sinn

Hade en 556 beställd men avbeställde då Erikson meddelade att det skulle bli ca 10 veckor (minst). Men det berodde helt och hållet på Sinn i Tyskland enligt dem. Svårt att producera och leverera enligt efterfrågan pga pandemin etc. Erikson är dock väldigt serviceinriktade måste jag säga!
Verkar va lite kämpigt i Sinn-fabriken. Beställde en 356:a hos Erikson för drygt 1,5 vecka sen. Om jag ville ha en med engelsk dagvisning så var det förväntad leverans i April, men som tur var så fanns det med tysk dagvisning (vilket jag ville ha) med omgående leverans. Så nu hoppas jag att den ska dyka upp den här veckan!

Senast ändrad:
Jag har suttit och kollat på klockan härifrån hela dagen. Jag gillar den SKARPT!
881CFD26-40C3-42E8-A61F-833862CD6CE8.jpeg

Sinn har för övrigt också 8 veckors leveranstid på 556 så det har inget att göra med Erikssons. Står på deras hemsida.
Vilket skönt liv. Suttit i en parkerad bil och tittat på UX - En hel dag!
(för du stod väl still när du fotade?)

Vilket skönt liv. Suttit i en parkerad bil och tittat på UX - En hel dag!
(för du stod väl still när du fotade?)
Inte ens en Sinn är värd den träsmaken där bak :) Jodå, jag stod still. Detta var innan Filefjäll fjällövergång i Norge, ett jävla väder väntade framöver…

Senast ändrad:
Tillbaka
Topp