Om du söker på länk i den här tråden kommer du få 200 träffarHur är H länken då? Vad tycker ni? Är det värt att vänta på rätt klocka för en länk..

Har bara H länk till mina Sinn, gillar.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Om du söker på länk i den här tråden kommer du få 200 träffarHur är H länken då? Vad tycker ni? Är det värt att vänta på rätt klocka för en länk..
Du har två ute på KS nu, en med och en utan länk. Bara att väljaHur är H länken då? Vad tycker ni? Är det värt att vänta på rätt klocka för en länk..
Ja, länken är redan på väg till en annan KSare.Du har två ute på KS nu, en med och en utan länk. Bara att välja![]()
Avslutad - Seiko SPB241 - 4500kr.
Hej, Säljer följande klockor. F2F möjlig i Stockholm eller Uppsala. Kan också skickas, har över 100 referenser här på KS. Seiko SPB241: Trevligare alternativ än Sarb035 enligt mig. Är uttagen december 2021 hos Sliqhaq I Umeå. Dom hade slut på cert, men inköpskvittot finns och följer med...klocksnack.se
@SeikoZ Hade dock för mig att den satt på H-länk på dina foton men du säljer utan, eller hur?
Avslutad - Sinn 556i PB
Sinn 556i på h-länk uttagen på Erikssons urhandel juni 2019. Full set. Går enligt spec och är i bra använt skick . Finns lite djupare repor på spännet på länken annars bara ytliga repor på länkbitar. Skickar mer bilder om det önskas. Sänkt från 8500 —> 8000krklocksnack.se
Den är helt klart stiligast av alla 556or. Skulle du kalla denna modell för en äkta GADA? Den dyker ju upp på dessa listor titt som tätt.
Absolut en GADA, inget att diskutera överhuvudtaget!Den är helt klart stiligast av alla 556or. Skulle du kalla denna modell för en äkta GADA? Den dyker ju upp på dessa listor titt som tätt.
Jag köpte en 556i RS på H länk hos Erikson i december. Har sedan dess även testat den på läder och olika nato, och länken är definitivt min favorit. Är glad att jag valde H länken. My two centsHur är H länken då? Vad tycker ni? Är det värt att vänta på rätt klocka för en länk..
Ja. Den trivs superbra på nato, läder och bund också, men att sedan sätta på H-länken är som att komma hem igen.Hur är H länken då? Vad tycker ni? Är det värt att vänta på rätt klocka för en länk..
Att kolla på den urtavlan är som att se på en gammal svartvit film. På ett bra sätt alltså.God morgon I tråden!![]()
Supertrevligt på finlänken!Inleder dagen med lite blingbling!
![]()
Supertrevligt på finlänken!![]()
Sicket rookie-misstag. Tillbaka till trehandare utan komplikationer med sig nuBra att du kommenterade på bilden här, så att jag fick en anledning att hastigt huruvida den är superfin eller ej.
Konstaterar för mig själv att, jo, jo, nog är den fin alltid - men ffa. är ju inte ena pushern åtskruvad.
Kunde gått riktigt illa det här, inte minst med tanke på att det regnade i morse..![]()
Sicket rookie-misstag. Tillbaka till trehandare utan komplikationer med sig nu![]()
Snedstreck kaffekokare etc. Låter som det bästa alternativet! Kör bara körJa, faktiskt.
Antingen det, eller behålla och anställa en sekreterare snedstreck vaktmästare..
Snyggt!
Varför inte bara köp hos Eriksons?Snyggt!
Har beställt en jag med så nu är det bara 9 långa veckor kvar till leverans![]()
Jag har beställt den därifrån.Varför inte bara köp hos Eriksons?
Varför 9 veckor då?Jag har beställt den därifrån.
Alltid Eriksons när det kommer till nya Sinn.
Kommer bli någorlunda snarlika men ändå olika mot min 556 I RS = Sinn diagnos
![]()
Vet ej men det står så här längst ner.Varför 9 veckor då?
Tråkigt med så pass lång väntanVet ej men det står så här längst ner.
![]()
Rolexfasoner.Vet ej men det står så här längst ner.
![]()
Vet ej men det står så här längst ner.Varför 9 veckor då?
Det har du rätt i ser jag.Tråkigt med så pass lång väntanSåg att läder samt F-link fanns i lager.
Undrar om det är H-länkarna som det är brist på? Även övriga 556 med H-länk såg ut att ha 9v. leverans. Edit:Fanns med H länk fast i andra färger. Kan dock vara tidigare beställda modeller.
Ha ha nä du Erikson Urhandel kör inga Rolexfasoner inte. TvärtemotRolexfasoner.
Haha, nu skojade jag bara. Jag gillar Eriksons.Ha ha nä du Erikson Urhandel kör inga Rolexfasoner inte. Tvärtemot![]()
Förstod detHaha, nu skojade jag bara. Jag gillar Eriksons.![]()
Väntetiden beror nog ändå på Sinn i Tyskland och inte Eriksons?Förstod detFör min del så är 9 veckor helt rimligt även om man är lite otålig.
Ja det förutsätter jag med att det beror på Sinn.Väntetiden beror nog ändå på Sinn i Tyskland och inte Eriksons?