• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Den stora tråden om Sinn

Hur är H länken då? Vad tycker ni? Är det värt att vänta på rätt klocka för en länk..
Du har två ute på KS nu, en med och en utan länk. Bara att välja :)

@SeikoZ Hade dock för mig att den satt på H-länk på dina foton men du säljer utan, eller hur?

Du har två ute på KS nu, en med och en utan länk. Bara att välja :)

@SeikoZ Hade dock för mig att den satt på H-länk på dina foton men du säljer utan, eller hur?

Ja, länken är redan på väg till en annan KSare.

Bra att du kommenterade på bilden här, så att jag fick en anledning att hastigt huruvida den är superfin eller ej.

Konstaterar för mig själv att, jo, jo, nog är den fin alltid - men ffa. är ju inte ena pushern åtskruvad. :eek:
Kunde gått riktigt illa det här, inte minst med tanke på att det regnade i morse.. :)
Sicket rookie-misstag. Tillbaka till trehandare utan komplikationer med sig nu😉

Varför 9 veckor då?
Vet ej men det står så här längst ner.
Tråkigt med så pass lång väntan :( Såg att läder samt F-link fanns i lager. Undrar om det är H-länkarna som det är brist på? Även övriga 556 med H-länk såg ut att ha 9v. leverans. Edit: Fanns med H länk fast i andra färger. Kan dock vara tidigare beställda modeller.
Det har du rätt i ser jag.
Egentligen är inte jag någon större fan av just h-länken men har redan f-länk på min andra 556 så var ute efter lite variation.
Skulle iof kunna tänka mig den på läder och sen swoppa ut det mot något annat.

Tillbaka
Topp