På UrologenHaha… jag vet.. tänkte om någon annan ev. inte visste och plötsligt trodde att Sinn hade en ÅF på KS
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
På UrologenHaha… jag vet.. tänkte om någon annan ev. inte visste och plötsligt trodde att Sinn hade en ÅF på KS
Det skulle ju bli "Karolinska & Sjukhuset" i så fallKarolinska Sjukhuset?
Detaljer har aldrig varit min starka sida- behövs inte som hjärnkirurgDet skulle ju bli "Karolinska & Sjukhuset" i så fall
Nu blir det intressant om det blir det släpp som såg ut att ha läckt, eller om det var en hoax.På Fredag 0900 så smäller det officiellt alltså… en modell har ju redan hittat ut på nätet.
Tolkar som att det blir fler än EN.Nu blir det intressant om det blir det släpp som såg ut att ha läckt, eller om det var en hoax.
Jo det blir säkert flera dykarmodeller bundlade med en flaska grönt badskum. Sinn kan inte toppa klassik 12 från förra året..Tolkar som att det blir fler än EN.
Kul!
jodå klassik 13!Jo det blir säkert flera dykarmodeller bundlade med en flaska grönt badskum. Sinn kan inte toppa klassik 12 från förra året..
Never say never…Jo det blir säkert flera dykarmodeller bundlade med en flaska grönt badskum. Sinn kan inte toppa klassik 12 från förra året..
Tycker dom borde släppa en 556I W tex, men det såg ju @ERIKSON URHANDEL som en utopi eftersom vita tavlor generellt sålde dåligt när jag ”hoppandes” förra gången!
Nja. Verkar inte vettigt att komma med ytterligare modeller av 103 med annan tavla. Det blir fånigt till slut. Ska de göra något får det bli ett manuellt verk eller börja måla om någon annan modell.Never say never…
Och föresten, fina band! Kanske får bli ett alligatorband framåt vårenJo det blir säkert flera dykarmodeller bundlade med en flaska grönt badskum. Sinn kan inte toppa klassik 12 från förra året..
Lutar ju mot att det verkar legit. Vore ju dessutom rätt coolt med tanke på att det är en faktisk efterfrågad förändring av fans och inte något eget påhitt.Nu blir det intressant om det blir det släpp som såg ut att ha läckt, eller om det var en hoax.
Ja, dom borde göra som stowa, där går ju typ alla modeller att få med manuellt verk om man vill… ;-)Nja. Verkar inte vettigt att komma med ytterligare modeller av 103 med annan tavla. Det blir fånigt till slut. Ska de göra något får det bli ett manuellt verk eller börja måla om någon annan modell.
Håller med, tyvärr lär den ju inte vara tegimenterad, men är den det lär även jag ha svårt att hålla mig…..Lutar ju mot att det verkar legit. Vore ju dessutom rätt coolt med tanke på att det är en faktisk efterfrågad förändring av fans och inte något eget påhitt.
Det är en utmärkt idé. Ett annat alternativ om man envisas med automatiska verk är att detkorera lite bättre, varför inte en skelett rotor som många andra märken har, vikten kan man lösa med hårdmetall.Ja, dom borde göra som stowa, där går ju typ alla modeller att få med manuellt verk om man vill… ;-)
Tycker dom ska införa en bättre kvalitet på skyddsplastenHåller med, tyvärr lär den ju inte vara tegimenterad, men är den det lär även jag ha svårt att hålla mig…..
Nej, det har iallafall jag aldrig sett något om…Nu när nya klockor är påväg, hur ser det ut kring mindre klockor. Tänk 36mm? Har det spekulerats kring ifall någon 556 kanske kommer i 36 eller någon helt ny modell kanske?
Se bara hur skyddsplasten böjar släppa på min 103 G och den är ändå bara ca 1,5- 2 år gammal och då är den ändå knapt använd Skärpning SINNTycker dom ska införa en bättre kvalitet på skyddsplasten
Tyvärr inte. Även om de minskade U1 så tycker jag inte se några tendenser att göra faktiskt mindre klockor.Nu när nya klockor är påväg, hur ser det ut kring mindre klockor. Tänk 36mm? Har det spekulerats kring ifall någon 556 kanske kommer i 36 eller någon helt ny modell kanske?
Skulle nog också överväga en tegiment eller titan version men som det ser ut så är det bara tavlan som har ändrats på den specsheet som flytit runt. Sak samma egentligen, håller de prisnivån så är det en prima beater som är snyggare med lite slitage oavsett för den pengen. Är man nojjig så är det inte heller superblodigt att skaffa en extra otegimenterad länk (är ju mest spännet som tar stryk lätt).Håller med, tyvärr lär den ju inte vara tegimenterad, men är den det lär även jag ha svårt att hålla mig…..
Synd! Jag hade gillat en sinn i 36mm tror jag. Dock är väl tekniken också en stor del av deras klockor och det är väl svårt att få plats med spännande tekniska lösningar i små boetterTyvärr inte. Även om de minskade U1 så tycker jag inte se några tendenser att göra faktiskt mindre klockor.
Dom har ju många ”små” klockor i deras ”damserier”, har dock aldrig sett en av dom på riktigt… eller knappt ens på bilder från verkligheten…Synd! Jag hade gillat en sinn i 36mm tror jag. Dock är väl tekniken också en stor del av deras klockor och det är väl svårt att få plats med spännande tekniska lösningar i små boetter
Det är väl möjligt att någon annan 44mm:are kommer i ett mindre format om man ska lyssna på vissa rykten…. Men jag tror som du, lär inte bli ”mindre” klockor än 38mmTyvärr inte. Även om de minskade U1 så tycker jag inte se några tendenser att göra faktiskt mindre klockor.
Hur mår 240 förresten?Det är väl möjligt att någon annan 44mm:are kommer i ett mindre format om man ska lyssna på vissa rykten…. Men jag tror som du, lär inte bli ”mindre” klockor än 38mm
Ja de hade dem. Aldrig ens tittat på deras damutbud, och som du säger inte heller sett någon på bild ”i verkligheten”...Dom har ju många ”små” klockor i deras ”damserier”, har dock aldrig sett en av dom på riktigt… eller knappt ens på bilder från verkligheten…
Jag kan mycket väl ha fel men har fått för mig att Stowas manuella verk bygger på en automatare som byggts om?Ja, dom borde göra som stowa, där går ju typ alla modeller att få med manuellt verk om man vill… ;-)