Vilken är hans butik nu igen?@Feskarn har magiskt bra strech-naton!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Vilken är hans butik nu igen?@Feskarn har magiskt bra strech-naton!
WatchwearVilken är hans butik nu igen?
Länkar är farligt (säger han som kör filtrering för att slippa alla inbäddade youtubeklipp )Alltså, har ni hört talas om länkar, grabbar/gubbar?
Jag begagnar mig endast av dessa två alternativ:Om man är lite less på CNS, var köper ni era nato-band?
Glömde .seAlltså, har ni hört talas om länkar, grabbar/gubbar?
Edit: Men okej, jag hittade på egen hand med en googlig, haha
Steveo kan göra efter mått på millimetern, ja om du tycker hans canvasband gjorda av gamla fältsängar duger.Ingen har ju nato i storleken jag behöver... till en...ahem... inte-Sinn-klocka
Ett par tipsOm man är lite less på CNS, var köper ni era nato-band?
Haveston verkar ha sköna grejer.Ett par tips
Klockarmband | Natoband och Klockarmband med Stil
✓ Klockarmband ✓ Natoband ✓ Exklusiva klockarmband i läder ✓ Sail Strap och Dykarmband ✓ Snabb frakt från Sverige ✓ Över 10.000 nöjda kunder.www.royalstraps.se
Vill minnas att moms inte ingår i priset utan tillkommer senare.Haveston verkar ha sköna grejer.
Är det +moms?
Mer länkar att flukta på:Alltså, har ni hört talas om länkar, grabbar/gubbar?
Edit: Men okej, jag hittade på egen hand med en googlig, haha
Du kan ha den utanpå jackan med dykförlängningenSlappar i soffan med UX efter en dag på fjället. Funkar inte för mig med klocka under jacka och vantar så blir tyvärr inga bilder med vyer.
Tveksamt men kanske.Du kan ha den utanpå jackan med dykförlängningen
Brukar ha min UX utanpå regnjackan när jag cyklarTveksamt men kanske.
Idiot som man är kommer jag iaf testa om det går
Men även om den går utanför jackan blir handsken tuff.
Ska försöka dokumentera med bilder i veckan. Måste bara smyga från familjen annars lär de låsa in mig på psyk
Den är helt klart snyggare så!Kanske dags att kränga på länken igen?
Vet du när klockan är tillverkad?Mäktig bubbla !
Nej men den köptes av Eriksons November 2015 så Sinn trodde den såldes strax därefter.Vet du när klockan är tillverkad?