Ärsch, du ska ju ha bund!Näpp - länken är till 756 som är tjockare ser lite lustigt ut.
Kan köpa nya ändlänkar som passar, 8-900:- men har än så länge inte gjort det.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ärsch, du ska ju ha bund!Näpp - länken är till 756 som är tjockare ser lite lustigt ut.
Kan köpa nya ändlänkar som passar, 8-900:- men har än så länge inte gjort det.
Testat den på de bund jag har och...mja..Ärsch, du ska ju ha bund!
Jag skulle behålla den.Var i kontakt med Sinn kundservice, förövrigt väldigt tillmötesgående måste jag säga. Min ezm7 går några sekunder minus per dygn och Sinn regulerar sina verk att gå mellan 0 till +10sek per dag. De kunde ta å rucka den om jag ville på garantin? Fan då blir den väl borta hur länge som helst... Men det är väl bara å köra på, finns väl ingen annan som kan göra det då det är argon gas i eller vad det nu är?
Har kört ett lång test på den nu under några veckors tid. Går för det mesta några sekunder minus per dag typ 2 till 4sek. Men den stack ut under två dagar till minus 9sek, det var därför jag hörde av mig till Sinn. Hade detta varit plus siffror så hade jag inte brytt mig iaf, är ju fortfarande garanti kvar så det är ju nu jag borde passa på iaf?Jag skulle behålla den.
Har du någon annan vettig klocka hade jag skickat sinn på garantiresaHar kört ett lång test på den nu under några veckors tid. Går för det mesta några sekunder minus per dag typ 2 till 4sek. Men den stack ut under två dagar till minus 9sek, det var därför jag hörde av mig till Sinn. Hade detta varit plus siffror så hade jag inte brytt mig iaf, är ju fortfarande garanti kvar så det är ju nu jag borde passa på iaf?
Tänker du i styrka? Vet inte om det är pga storleken på indexen som luras, men jag tycker min 857 har bättre tryck i lume än U1Nån som vet om lume på 856 är likadan som U1?
Grattis till fina länkar!Kom ett brev på lådan från de alldeles eminenta @ERIKSON URHANDEL idag.
Ändlänkar till 104 (vilket innebär att man kan köra länk på både 103 och 104 framöver).
Två konstateranden tycker jag man kan göra:
- F-länk passar imho bättre på 104 jämfört med Klassik 12.
- F-länk spöar imho H-länk på 104 åtta dagar i veckan.
Foto för relevans (och superdupermånga lajks):
Jo det gör du! Dessutom håller jag med dig!Grattis till fina länkar!
Jag tycker precis tvärtom. Men säger med det inte att du har fel
Påverkad av senaste bilderna ?
Beslut Beslut Beslut.....vi tar...den
Det skulle jag också göra.Min UX fortar sig 0,2 SPD och den kommer jag skicka på garantiservice om det går. Bra att de var så tillmötesgående med dig. Jag får ta och skicka ett meddelande till kundservice ikväll.
Grattis till fina länkar!
Jag tycker precis tvärtom. Men säger med det inte att du har fel
Jo det gör du! Dessutom håller jag med dig!
Nää den är fin! Till rätt ur!Tycker finelänken är lite..
Fick en bild i huvudet som inte går att få bort
Bäst att njuta av denna, snart Ezm3 en hel månad! Därefter hoppas jag att min svarta 356 är åter från Sinn spa. Då djävlar ska det bli Bund och läder byxor!
Haha!Tycker finelänken är lite..
Har ju speedyn och sen lite annat smått å gott men ingen Sinn! Får köpa en 556 eller en 104 å ha så länge för det tar väl minst 10veckor eller nått?Har du någon annan vettig klocka hade jag skickat sinn på garantiresa
Det tog några dagar innan de svarade på första mailet men sen gick det undan.Min UX fortar sig 0,2 SPD och den kommer jag skicka på garantiservice om det går. Bra att de var så tillmötesgående med dig. Jag får ta och skicka ett meddelande till kundservice ikväll.
Garanti arbeten är prioriterade, så 8v?Har ju speedyn och sen lite annat smått å gott men ingen Sinn! Får köpa en 556 eller en 104 å ha så länge för det tar väl minst 10veckor eller nått?
Det tog några dagar innan de svarade på första mailet men sen gick det undan.
0,2spd är inte okej på en UX så det får de allt lösa!
Precis, är bortskämd med Seikolume så jag tycker att U1 är ganska vek.Tänker du i styrka? Vet inte om det är pga storleken på indexen som luras, men jag tycker min 857 har bättre tryck i lume än U1