Jag tänkte mer för min del, om man ska gå från 0 till 2 på en gångVarför skulle man inte ha det??
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Jag tänkte mer för min del, om man ska gå från 0 till 2 på en gångVarför skulle man inte ha det??
Sekundvisare på 13.1 är på subdial vilket gör den lugnare trots lite plottrigare. 13.1 ser bra ut med sin annorlunda tavellayout. Jag tycker nog bäst om 13.1. Sååå brutalt frän!Funderar lite... och tar gärna emot input/råd.
Är det värt 11 kSEK att gå på en 13.1 ist för en 3F? Vad är fördelarna förutom kronograf?
Tavlan på 13.1 är riktigt schysst och dynamisk (när chronon är igång) men kommer i 99,99% av fallen att se ut som nedan..
Jag tycker den är riktigt frän också. Kommer nog bli en beställning. Skulle dock vilja prova den innan köp. Främst orolig över tjockleken.Sekundvisare på 13.1 är på subdial vilket gör den lugnare trots lite plottrigare. 13.1 ser bra ut med sin annorlunda tavellayout. Jag tycker nog bäst om 13.1. Sååå brutalt frän!
Vettigt att testa först om man är osäker, så olika hur man tycker. Men den är faktiskt "bara" 15 mm tjock, och rimliga 41mm i diameter. Som om jag skrivit specen själv . Vill också ha.Jag tycker den är riktigt frän också. Kommer nog bli en beställning. Skulle dock vilja prova den innan köp. Främst orolig över tjockleken.
Hittade förövrigt en bild på nätet. De första ser ut att ha börjat levereras.
Sant, men båda två är så fina, så der borde vara lugnt.Jag tänkte mer för min del, om man ska gå från 0 till 2 på en gång
Välkommen, tjusigt kombo med bandet!Får man gå med i klubben?
Maffigt! Ser ut att vara bra kvalitet!Många har frågor och synpunkter på höjden på kronografer, särskilt till skjorta.
Har inga problem med det uret men med ett fett spänne och mastigt polskt canvas blir det besvörligt
Jo det är nog inget fel på själva kvalitén men det är lite för tjockt tbh. Sen råkade jag beställa det för långt. Så det används sällan.Maffigt! Ser ut att vara bra kvalitet!
Tycker det ser rätt lagom i längd ut om man tänker på keepers, men det är lurigt med tjocka band helt klart…Jo det är nog inget fel på själva kvalitén men det är lite för tjockt tbh. Sen råkade jag beställa det för långt. Så det används sällan.
Alla hänger i OWG-tråden för tillfälletSom någon sa, dåligt tryck i tråden. Här 240stgz i all sin prakt, nu längtar jag efter och
Låter oerhört tråkigtAlla hänger i OWG-tråden för tillfället
Ärsch, då lurkar jag själv här av princip. surjämte ftw.Alla hänger i OWG-tråden för tillfället
Eller så är deras Sinn klockor hos SinnAlla hänger i OWG-tråden för tillfället
Mina tre ligger och vilar i lådan.Eller så är deras Sinn klockor hos Sinn
Men det är ju därför du behöver köpa en till! Tydligt tecken i stjärnorna!Eller så är deras Sinn klockor hos Sinn
Det är ju finkusiner, så det är ju helt rätt ändå!Mina tre ligger och vilar i lådan.
Kusinerna får den mesta tiden men det ändrar sig nog snart
Stjärnfightaren är min bästa nattklocka.Det är ju finkusiner, så det är ju helt rätt ändå!