• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Den stora tråden om Sinn

Funderar lite... och tar gärna emot input/råd.
Är det värt 11 kSEK att gå på en 13.1 ist för en 3F? 🤔 Vad är fördelarna förutom kronograf?
Sinn-emz3f-703-010-H-l%C3%A4nk.jpg
SINN_EZM13.1_F_MB-scaled.jpg

Tavlan på 13.1 är riktigt schysst och dynamisk (när chronon är igång) men kommer i 99,99% av fallen att se ut som nedan..
SINN_EZM13_FACE1.jpg
Sekundvisare på 13.1 är på subdial vilket gör den lugnare trots lite plottrigare. 13.1 ser bra ut med sin annorlunda tavellayout. Jag tycker nog bäst om 13.1. Sååå brutalt frän!

Sekundvisare på 13.1 är på subdial vilket gör den lugnare trots lite plottrigare. 13.1 ser bra ut med sin annorlunda tavellayout. Jag tycker nog bäst om 13.1. Sååå brutalt frän!
Jag tycker den är riktigt frän också. Kommer nog bli en beställning. Skulle dock vilja prova den innan köp. Främst orolig över tjockleken.
Hittade förövrigt en bild på nätet. De första ser ut att ha börjat levereras.
22CC91B3-FB8A-4D7E-B3D7-CDFA161DBA69.jpeg

Jag tycker den är riktigt frän också. Kommer nog bli en beställning. Skulle dock vilja prova den innan köp. Främst orolig över tjockleken.
Hittade förövrigt en bild på nätet. De första ser ut att ha börjat levereras.
22CC91B3-FB8A-4D7E-B3D7-CDFA161DBA69.jpeg
Vettigt att testa först om man är osäker, så olika hur man tycker. Men den är faktiskt "bara" 15 mm tjock, och rimliga 41mm i diameter. Som om jag skrivit specen själv :). Vill också ha.
1646485625171.png

Tillbaka
Topp