Jag är här! (Med U1SE och skitig AR) - relativt bra färgmatchning på tröjan idag dock!Hallllåååå eller? Verkar som om all energi går till OWGM tråden. Här kommer en bild somm livstecken i tråden!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Jag är här! (Med U1SE och skitig AR) - relativt bra färgmatchning på tröjan idag dock!Hallllåååå eller? Verkar som om all energi går till OWGM tråden. Här kommer en bild somm livstecken i tråden!
Riktigt bra combo det där!Jag är här! (Med U1SE och skitig AR) - relativt bra färgmatchning på tröjan idag dock!
Så mycket aktiviteter i den tråden att man inte hinner läsa något i nån annan tråd nu. Kommer bli mycket att läsa ifatt i april om alla andra trådar tuffar på som vanligt..Hallllåååå eller? Verkar som om all energi går till OWGM tråden. Här kommer en bild som livstecken i tråden!
Jag tycker nog han hade många poänger och i stort beskrev Sinn som jag ser på det. Både hans beskrivning av fördelar som nackdelar. Ovanligt att höra någon som läst på och inte bara svamlar enkelspåriga förutfattade meningar.
Sveriges enda fysiska AD för Sinn är @ERIKSON URHANDEL i Sundbyberg, Stockholm. Så jag föreslår att du tar en tur dit och testar båda klockorna. De klockorna tillhör standardsortimentet, men hör med dem i förväg så att det du är intresserad av finns inne när du kommer.Tjena!
jag hade tänkt införskaffa en sinn 104 eller 556 i år men är lite kluven var man bör köpa den någonstans…
Har någon erfarenhet av att beställa direkt från Sinns hemsida? Jag bor i Uppsala så det finns en klockbutik i centrum men är osäker på om de säljer sinn klockor.
kan dessutom inte bestämma mig vilken mellan de två modellerna jag bör köpa, det kanske blir att båda finns i samlingen efter en tid men främst vilken man bör köra på först. Har redan en diver för tillfället så sneglar lite mer åt 556.
Tack för svar!
Hej o välkommenTjena!
jag hade tänkt införskaffa en sinn 104 eller 556 i år men är lite kluven var man bör köpa den någonstans…
Har någon erfarenhet av att beställa direkt från Sinns hemsida? Jag bor i Uppsala så det finns en klockbutik i centrum men är osäker på om de säljer sinn klockor.
kan dessutom inte bestämma mig vilken mellan de två modellerna jag bör köpa, det kanske blir att båda finns i samlingen efter en tid men främst vilken man bör köra på först. Har redan en diver för tillfället så sneglar lite mer åt 556.
Tack för svar!
Sveriges enda AD för Sinn är @ERIKSON URHANDEL i Sundbyberg, Stockholm. Så jag föreslår att du tar en tur dit och testar båda klockorna. De klockorna tillhör standardsortimentet, men hör med dem i förväg så att det du är intresserad av finns inne när du kommer.
Alright! Tack!Hej o välkommen
Sinn är kul!
Finns bara en ”riktig” återförsäljare i Sverige och det är Eriksons urhandel i Sundbyberg. Där kan du testa. Sedan finns Care of Carl på nätet.
Tror inte det skiljer mkt i pris mellan Tyskland eller Eriksons men jämför.
Just det, den där CoC också ja...Hej o välkommen
Sinn är kul!
Finns bara en ”riktig” återförsäljare i Sverige och det är Eriksons urhandel i Sundbyberg. Där kan du testa. Sedan finns Care of Carl på nätet.
Tror inte det skiljer mkt i pris mellan Tyskland eller Eriksons men jämför.
Inte på de där standard-modellerna vad jag vet? Det kanske tar en vecka till nästa leverans till Erikson om en klocka precis sålt, eller nåt sånt.Alright! Tack!
brukar det vara lång väntetid på klockorna om de inte skulle finnas inne?
Har alltid dessa två modeller hemmaSveriges enda AD för Sinn är @ERIKSON URHANDEL i Sundbyberg, Stockholm. Så jag föreslår att du tar en tur dit och testar båda klockorna. De klockorna tillhör standardsortimentet, men hör med dem i förväg så att det du är intresserad av finns inne när du kommer.
Vad lång tid tog det?"
Dear Mr. Eriksson,
we would like to inform you that the service of your Sinn watch has been finished."
ÄNTLIGEN! 356 on it´s way home!
6månader bra prexis.Vad lång tid tog det?
Det är sjuuuukt länge6månader bra prexis.
ja det är ett tag, men dom är fan inte ensamma om att ta tid på sig, ett annat märke som jag servade hemma hos AD tog 5½månad på sig....tack och lov prioriterar Sinn iaf garantiåtgärder för er som köper nytt.Det är sjuuuukt länge
6månader bra prexis.
Ja fy fan det är på tok förlänge iaf! Får hoppas mitt garanti ärende går betydligt fortare, de fick klockan 22feb och det skulle ta 6-8veckor sa dom...men man vet ju aldrig??ja det är ett tag, men dom är fan inte ensamma om att ta tid på sig, ett annat märke som jag servade hemma hos AD tog 5½månad på sig....tack och lov prioriterar Sinn iaf garantiåtgärder för er som köper nytt.
Urmakare är en brist i hela europa sägs det.Ja fy fan det är på tok förlänge iaf! Får hoppas mitt garanti ärende går betydligt fortare, de fick klockan 22feb och det skulle ta 6-8veckor sa dom...men man vet ju aldrig??
Kanske dags för dem att leta fler urmakare, en service ska väl ändå inte ta 6månader!?
Close enoughEdit: WTF andra felposten idag. Jaja jag ber om ursäkt om det illa klockvalet..
Owgm, ljuset i mörkret....