• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Den stora tråden om Sinn

Nu är man med i klubben!

PXL_20220302_175642315.jpg

Goddagens. Har precis insett att jag måste ha en 556i RS. Finns det några nackdelar med att beställa direkt ifrån Sinn?
3v kortare leveranstid därifrån. Ha d gött

Sant. Jag har förstått att dom ska vara grymma. Har dock 50 mil enkel resa dit, så alternativet hade ändå varit att beställa online...:(
Ärsch, jag körde 55mil enkel i våras för att hänga någon timma där, var klart värt det :) (tidsmässigt iallafall, kanske inte bränslekostnadsmässigt…) då är nog frakten från tyskland billig i dagens läge…

Goddagens. Har precis insett att jag måste ha en 556i RS. Finns det några nackdelar med att beställa direkt ifrån Sinn?
3v kortare leveranstid därifrån. Ha d gött
Hej Penthouse,

Vi har samma leveranstid som Sinn, i många fall fortare. Sinn uppdaterar leveranstiden på sin hemsida med (o)jämna mellanrum. Vi gör så gott vi kan för att hinna ändra på vår hemsida för att synka med Sinn, men ibland missas det.

Välkommen med din beställning!

@ERIKSON URHANDEL Några uppdateringar gällande 13.1? Blev det förseningar? Tänkte komma förbi mitten på mars men enl. hemsidan så är det ingen leverans förens senare i mars/april?
Hej, jag föreslår att du hör av dig till oss och lägger en HP och därigenom erhåller en klocka från vår första batch, som kommer om ca 1 månad.
Det är ansträngt i vår bransch, så också hos Sinn.
En rolig nyhet är att 556 I RS och A RS är på väg till oss i detta nu, som varit slut under en längre tid.

Hej, jag föreslår att du hör av dig till oss och lägger en HP och därigenom erhåller en klocka från vår första batch, som kommer om ca 1 månad.
En rolig nyhet är att 556 I RS och A RS är på väg till oss i detta nu, som varit slut under en längre tid.
Tråkigt att höra att ni har det ansträngt. Hade gärna kommit förbi och provat på plats när man förhoppningsvis har vägarna förbi. Annars finns möjligheten för online beställning/att skicka men det är inte lila roligt. Återkommer med en ev. beställning. Är inte superförtjust i HP när man inte provat innan.

Nej, nu får det vara slut på OWG:andet med EZM3F!
3D3A04CC-45D6-4F64-AAF7-F522012A0C42.jpeg
Nu ska jag perioda på denna ett tag, vad tror du @perhog, kanske ett brunt alligator på denna ;-)
Nja... bund och speciellt alligator bör endast användas på en riktig Flieger. När det gäller dykare rekommenderar jag följande kombination : 😜

Bilagor

• xEZM-13-1_V.jpg.pagespeed.ic.XWmFsZkMxJ.jpg
    xEZM-13-1_V.jpg.pagespeed.ic.XWmFsZkMxJ.jpg
    119.1 KB · Visningar: 2
  • aozjgoghpjmfbbog6w6iq44sz64suy6w_292_292.jpg
    aozjgoghpjmfbbog6w6iq44sz64suy6w_292_292.jpg
    15.7 KB · Visningar: 1
  • Kronans-badskum-barn-1-400x400.jpg
    Kronans-badskum-barn-1-400x400.jpg
    22.6 KB · Visningar: 1
Vad är att lägga en HP ??? Hoppas på tur eller? 😜

Tillbaka
Topp