Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Välkommen!Nu är man med i klubben!
Välkommen till Sinn familjen. Mycket bra val av klocka enligt mig. Har en likadan och den har aldrig svikit mig och passar till alla tillställningar jag varit på. Det vill säga den passar till ALLT.Nu är man med i klubben!
Gammalt foto?God morgon
Näpp togs imorse - dock med fel datumGammalt foto?
Nej, nu får det vara slut på OWG:andet med EZM3F!
Nu ska jag perioda på denna ett tag, vad tror du @perhog, kanske ett brunt alligator på denna ;-)
Välkommen! Snygg, enkel och flexibel.Nu är man med i klubben!
Ballograf är bra pennor.Kör old school office idag
My bad. Trodde du körde owgm med annat märke.Näpp togs imorse - dock med fel datum
Jag hoppas på en mindre UX eller U2, vore inte orimligt med tanke på att EZM-serien firar väl typ 25år så det vore ju rimligt med nått nytt där, men tyvärr tror jag innerst inne att 13.1 var det vi fick se inom det segmentet i år
minsann, en månad kvar till vårnyheter… vad kan det bli
Du får ju inte möjligheten att få världens bästa kundbemötande från @ERIKSON URHANDEL - det är väl det i sådana fallGoddagens. Har precis insett att jag måste ha en 556i RS. Finns det några nackdelar med att beställa direkt ifrån Sinn?
3v kortare leveranstid därifrån. Ha d gött
Sant. Jag har förstått att dom ska vara grymma. Har dock 50 mil enkel resa dit, så alternativet hade ändå varit att beställa online...Du får ju inte möjligheten att få världens bästa kundbemötande från @ERIKSON URHANDEL - det är väl det i sådana fall
Ärsch, jag körde 55mil enkel i våras för att hänga någon timma där, var klart värt det (tidsmässigt iallafall, kanske inte bränslekostnadsmässigt…) då är nog frakten från tyskland billig i dagens läge…Sant. Jag har förstått att dom ska vara grymma. Har dock 50 mil enkel resa dit, så alternativet hade ändå varit att beställa online...
Ärsch, jag körde 55mil enkel i våras för att hänga någon timma där, var klart värt det (tidsmässigt iallafall, kanske inte bränslekostnadsmässigt…) då är nog frakten från tyskland billig i dagens läge…
Hej Penthouse,Goddagens. Har precis insett att jag måste ha en 556i RS. Finns det några nackdelar med att beställa direkt ifrån Sinn?
3v kortare leveranstid därifrån. Ha d gött
Hoppas på en större 212Jag hoppas på en mindre UX eller U2, vore inte orimligt med tanke på att EZM-serien firar väl typ 25år så det vore ju rimligt med nått nytt där, men tyvärr tror jag innerst inne att 13.1 var det vi fick se inom det segmentet i år
jag hör av migHej Penthouse,
Vi har samma leveranstid som Sinn, i många fall fortare. Sinn uppdaterar leveranstiden på sin hemsida med (o)jämna mellanrum. Vi gör så gott vi kan för att hinna ändra på vår hemsida för att synka med Sinn, men ibland missas det.
Välkommen med din beställning!
@ERIKSON URHANDEL Några uppdateringar gällande 13.1? Blev det förseningar? Tänkte komma förbi mitten på mars men enl. hemsidan så är det ingen leverans förens senare i mars/april?Beställd och kommer inom kort. Exakt datum har jag inte, men ca 3 veckor.
Hej, jag föreslår att du hör av dig till oss och lägger en HP och därigenom erhåller en klocka från vår första batch, som kommer om ca 1 månad.@ERIKSON URHANDEL Några uppdateringar gällande 13.1? Blev det förseningar? Tänkte komma förbi mitten på mars men enl. hemsidan så är det ingen leverans förens senare i mars/april?
Tråkigt att höra att ni har det ansträngt. Hade gärna kommit förbi och provat på plats när man förhoppningsvis har vägarna förbi. Annars finns möjligheten för online beställning/att skicka men det är inte lila roligt. Återkommer med en ev. beställning. Är inte superförtjust i HP när man inte provat innan.Hej, jag föreslår att du hör av dig till oss och lägger en HP och därigenom erhåller en klocka från vår första batch, som kommer om ca 1 månad.
Det är ansträngt i vår bransch, så också hos Sinn.
En rolig nyhet är att 556 I RS och A RS är på väg till oss i detta nu, som varit slut under en längre tid.
Nja... bund och speciellt alligator bör endast användas på en riktig Flieger. När det gäller dykare rekommenderar jag följande kombination :Nej, nu får det vara slut på OWG:andet med EZM3F!Nu ska jag perioda på denna ett tag, vad tror du @perhog, kanske ett brunt alligator på denna ;-)
Vad är att lägga en HP ??? Hoppas på tur eller?Hej, jag föreslår att du hör av dig till oss och lägger en HP och därigenom erhåller en klocka från vår första batch, som kommer om ca 1 månad.
Det är ansträngt i vår bransch, så också hos Sinn.
En rolig nyhet är att 556 I RS och A RS är på väg till oss i detta nu, som varit slut under en längre tid.
Haha.. jag tolkade det som handpenning men hoppas på tur låter nästan mer rättVad är att lägga en HP ??? Hoppas på tur eller?
Ja för tusan.. HANDPENNING det har du rätt i Blir alldeles förvirrad av alla förkortningar som förekommerHaha.. jag tolkade det som handpenning men hoppas på tur låter nästan mer rätt