• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Den stora tråden om Sinn

Tycker synd om alla dessa OWGM:are vad de måste plågas. En och samma klocka en hel månad, de missa helt högtidstunden att en fredagkväll fundera på vilken klocka som passar bäst till en Grappa 😜

IMG_1011.JPG

Jag gillar verkligen designen men så fort det blir lite varmt så villhöver jag en easy adjustment på länken.
Men en grym klocka i övrigt som pretty much går +-0 över ett dygn.
Men ja vi får se, risken är väl att när man påbörjat dessa tankebanor att det bara går åt ett håll.
Du får köra bilhandlarhäng! Så sitter den perfekt när du blir varm. 😁

Förstår dig, har också handleder som sväller mycket när jag blir varm, särskilt efter löpning eller gym...
Där är det inga bekymmer för min del däremot då Apple Watch används som digital assistent vid träning.
Men på jobbet eller andra vardagssituationer så blir det drygt när handleden sväller och man ej kan expandera länken på ett smidigt sätt.

Där är det inga bekymmer för min del däremot då Apple Watch används som digital assistent vid träning.
Men på jobbet eller andra vardagssituationer så blir det drygt när handleden sväller och man ej kan expandera länken på ett smidigt sätt.
Har samma utmaning. Men löser det genom att inte använda f-länken tex på sommaren. Då blir det dessutom lite säsongsvariation

Tillbaka
Topp