Bra där!Kommit till sans och plockat av länken på EZM3F, nu när vårvintern kommer så funkar det inte med metall direkt mot armen. Börjar få rejält med patina också
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Bra där!Kommit till sans och plockat av länken på EZM3F, nu när vårvintern kommer så funkar det inte med metall direkt mot armen. Börjar få rejält med patina också
Skönt att den är tebax! På med BoR nuinlägg 2000, känns bra att det ör en nyservad 356a
Jo....ska nog låta den ligga i lådan i 17 dagar till...tänkte klara av OWGM.....Skönt att den är tebax! På med BoR nu
Det är aldrig för sent att ge uppJo....ska nog låta den ligga i lådan i 17 dagar till...tänkte klara av OWGM.....
SLUTA, jag börjar vilja ha en sån! Den är snygg!Bjuder på en bild av min U1SE, den låg så ensam där på bordet efter bandbytet…
Ja, det är den bästa U1:an… synd att dom inte har fler med E-lune, men det är antagligen bara några få som vill ha den….SLUTA, jag börjar vilja ha en sån! Den är snygg!
Keepers båda två!Fick en schöön present från frugan idag
Bra fru! GrattisFick en schöön present från frugan idag
Deutsche qualität!Mein Bundesliga
Mest imponerande är tidshållningen på UX och wempen, samma urverk.Deutsche qualität!
Hittade den på C24 och kunde inte låta bli . Sinn-moddat 857 med svart ring och UX sekundvisare, vi får väl döpa den till 857 rs sdr … Rätt lyckat tycker jag, lite mer liv i den än i vanliga 857.Berätta!
Där ser man! Var är ringen ifrån?Hittade den på C24 och kunde inte låta bli . Sinn-moddat 857 med svart ring och UX sekundvisare, vi får väl döpa den till 857 rs sdr … Rätt lyckat tycker jag, lite mer liv i den än i vanliga 857.
Vet inte. Misstänker en 757 S?Där ser man! Var är ringen ifrån?
Så någonstans i klockhimlen går en UX utan sekundvisare och en 757 utan bezel...Vet inte. Misstänker en 757 S?
Haha ja. Han som jag köpte från hade dock beställt den så från Sinn, så jag misstänker nog att det inte har gått på andra klockors bekostnad ...Så någonstans i klockhimlen går en UX utan sekundvisare och en 757 utan bezel...
Länk på ser jag
När man åker på kurs till Malmö blir det så klart finklockan.
Du får väl plocka Klassik 12 som ligger på K&S annarsJa jag vet. Så jag ber om ursäkt i förväg. Men då jag har en känsla av att inte många tittar på Köpes och den sista som annonserades på forumet var en mindre evighet sedan så:
OM någon har en 103 st som mest ligger i lådan, så köper jag mer än gärna den
Trevlig kväll på er