Nja...känner att den är liiiiite över budget Då blir det nog en ny 103 st iställetDu får väl plocka Klassik 12 som ligger på K&S annars
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Nja...känner att den är liiiiite över budget Då blir det nog en ny 103 st iställetDu får väl plocka Klassik 12 som ligger på K&S annars
Det kommer. Tycker vi ser perioder av olika modeller på K&S, en period var det mycket 14X, en period massor av 35X - den enda som är rätt konstant är väl 556…Lite märkligt att det aldrig kommer ut 103 St på K&S längre. Är ju en av de vanligaste modellerna.
Kanske en klassisk ”keeper”?
Så är det säkert men med tanke på hur många som finns rör de rätt lite på sig.Det kommer. Tycker vi ser perioder av olika modeller på K&S, en period var det mycket 14X, en period massor av 35X - den enda som är rätt konstant är väl 556…
Riktigt lyckad "mod" tycker jag!
Rätt nöjd med den här . Fick till och med en fine link med på köpet, är det någon som har testat den på en 857 eller 757? Annars går den på under helgen.
Blir intressant att se den på F-länk, men den är häftig!
Rätt nöjd med den här . Fick till och med en fine link med på köpet, är det någon som har testat den på en 857 eller 757? Annars går den på under helgen.
Ja, det enda jag skulle ha ändrat var en helröd sekundvisare. Den där lilla fluorescerande biten går ändå knappt att se.Riktigt lyckad "mod" tycker jag!
Yes. Tycker inte det var svårt alls att få på. Är lite sugen på 556 I RS på K&S. Men nästa köp är nog segelbåt.Länk på ser jag
Segelbåt är en aning dyrare baraYes. Tycker inte det var svårt alls att få på. Är lite sugen på 556 I RS på K&S. Men nästa köp är nog segelbåt.
Tänker att det beror på hur man räknar? Kostnad g/kr eller m3/kr ?Segelbåt är en aning dyrare bara
Tror du inte @Okonomiyaki blir den andre här med en 240?Tänker att det beror på hur man räknar? Kostnad g/kr eller m3/kr ?
Man kan ju hoppas, det är magiskt fin klocka, ångrar jag inte köpte den som första Sinn, det var ju den som drog in mig i tråden en gång….Tror du inte @Okonomiyaki blir den andre här med en 240?
Jag tycker den känns lite stor.Tror du inte @Okonomiyaki blir den andre här med en 240?
Ja boettformen är ju lite annorlunda så den passar ju inte alla, beror säkert på var på armen man bär den också…Jag tycker den känns lite stor.
Nja...Provar lite grönt
Provar lite grönt
Ja!
Håller nog med @Jamterik i det här fallet
Ja, den äter liksom allt, är det från @Feskarn ?Strap monster!
Barton watch bandsJa, den äter liksom allt, är det från @Feskarn ?