Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Misstänkt lika dom som finns på watchwear nämligenBarton watch bands
Säkert samma fabrik i kinaMisstänkt lika dom som finns på watchwear nämligen
Blir intressant att se den på F-länk, men den är häftig!
Håller med om att det funkar. Flänk är ofta lite stilig men i detta mörka, borstade utförandet blir det en annan look.
Funkar över förväntan tycker jag! Har aldrig haft en f-länk förut, väldigt bekvämt när man väl får till längden rätt.
Coolt! F-länken finns alltså blästrad också? Eller är det special?
Funkar över förväntan tycker jag! Har aldrig haft en f-länk förut, väldigt bekvämt när man väl får till längden rätt.
Attans så häftig, med blästrad F-länk också. Undrar vad en custom-sådan kostar….
Sicket strapmonster det där ärSinn idag
Måste vara special, har inte hittat igen den som komplement till de blästrade klockorna…Coolt! F-länken finns alltså blästrad också? Eller är det special?
Ingen aning, både H och F-länk (blästrad och tegiment) ingick i köpet. Men jag hittar den inte som option till 857 eller U-serien på Sinns hemsida. Hittar den bara i arkivet på en 756, så misstänker att den fanns till 756/757 serien och försvann med dem.Coolt! F-länken finns alltså blästrad också? Eller är det special?
Ja så är det säkert. Grattis till en riktigt fin klocka med de rätta tillbehören!Ingen aning, både H och F-länk (blästrad och tegiment) ingick i köpet. Men jag hittar den inte som option till 857 eller U-serien på Sinns hemsida. Hittar den bara i arkivet på en 756, så misstänker att den fanns till 756/757 serien och försvann med dem.
Ja, ett bra kap där @Marksan, vi gläds att få se den i tråden!Ja så är det säkert. Grattis till en riktigt fin klocka med de rätta tillbehören!
Ja, ett bra kap där @Marksan, vi gläds att få se den i tråden!
Tackar!Ja så är det säkert. Grattis till en riktigt fin klocka med de rätta tillbehören!
Bra där! Synd att sälja en så fin pjäs!Skippar försäljning av 566an och kör ny kostym till sommaren istället.
Länken får det bli under årets kallare månader.
Dock får man snällt vänta till 1 april.
Får se vilket band som flyger högst.
Du är modig...jag törs inte! Kommer att testa min så fort jag hänger på länken....Prova kläder kan man ju alltid göra utan att den är på handleden
Ha ha ja det är självinsiktDu är modig...jag törs inte! Kommer att testa min så fort jag hänger på länken....
app app app!Ha ha ja det är självinsikt
Var nära att jag slant med handleden och att den gled på
Kanske ett foto på hur nära det faktiskt var?Ha ha ja det är självinsikt
Var nära att jag slant med handleden och att den gled på
Min högst personliga åsikt är att den klockan (240 stgz) passar bäst på länk eller något annat förknippat med hav/sjö typ band såsom sailcloth, nato etc. Kanske inget med utseendet att göra utan med kopplat till vad klockan är utvecklad för. Läder blir då lite fel för mig.Godmorgon! glad att jag kommit till sans med Nato på EZM3F. Vad tror ni om typ denna på min 240stgz? https://watchwear.se/produkt/lader-bla/ eller ska jag bara acceptera faktum med att det är en länk-klocka ;-)
Ute i det vackra vädret. Var inte så illa att åka ut ur OWGM ändå, även om jag lyckades med konststycket att göra det omedvetet.
Ha en bra söndag. Nu ska jag ut och påta i trädgården. Klassik får vila till förmån för Certina!