• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Den stora tråden om Sinn

B622B2C8-F229-48E7-A15D-2B2055AC2BAE.jpeg

Svårpåtat hos mig 😂 - men fint med sol!
Här har vi 13 grader och påskliljorna slår ut när som helst

Sladdade förbi Erikson urhandel igår för att testa lite klockor. Tyvärr hade de inte hemma ngt av det jag var sugen på. Passade ändå på att klämma på lite annat… så här i efterhand är jag lite sugen på den limiterade 144:an de hade.
var ett trevligt besök med väldigt bra bemötande.
fick en present i form av en kalender (som gjorde mig väldigt glad). Tänkte först att den ska hänga på kontoret men kom sedan på att den ska hänga i mitt happy place, a k a garaget.
EC65A388-0D04-485D-932D-AEA1F1B9E560.jpeg
Suget till trots tror jag det får bli en 856… ngt ska in i a f.

Någon som har jämfört F-länken med H-länken? Funderar på att byta på min 556i då jag inte är helt nöjd med claspen på h-länken. Kanske finns andra åtgärder för detta?

Någon som har jämfört F-länken med H-länken? Funderar på att byta på min 556i då jag inte är helt nöjd med claspen på h-länken. Kanske finns andra åtgärder för detta?
Japp!
Har haft båda länkarna till 556an.
Upplever F-länken som mer bekväm och smidig.
Gissar att den även väger mindre även om jag ej har några data på det.
Annars är ju 556an något av ett strapmonster :)

10 dagar till av owgmarch. Trodde att jag skulle vara extremt trött på klockan efter den här tiden och redo att sälja så fort det blir april, men som det känns nu så är jag inte ett dugg trött på den och har inga säljtankar alls 👌 Ett mycket gott betyg.
DSC_0251 (1).jpg

En fråga, finns det färgade integrerade silikon armband till 556:an,eller är det någon annan modells band som funkar på 556:an

Är inte 100% säker, men nästintill att svaret tyvärr är nej på båda frågorna. Integrerat gummi till 556 kom ju förra året så det är ju relativt nytt…
Var det inte ngn som testade @Feskarn ´s röda curved gummi på just en 556?

1647932874221.png

Var det inte ngn som testade @Feskarn ´s röda curved gummi på just en 556?

1647932874221.png
Jo, det tror jag, syftade på Sinns egna, beklagar otydligheten…🙈

Tillbaka
Topp