Här har vi 13 grader och påskliljorna slår ut när som helst
Svårpåtat hos mig - men fint med sol!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Här har vi 13 grader och påskliljorna slår ut när som helst
prova!Godmorgon! glad att jag kommit till sans med Nato på EZM3F. Vad tror ni om typ denna på min 240stgz? https://watchwear.se/produkt/lader-bla/ eller ska jag bara acceptera faktum med att det är en länk-klocka ;-)
Japp!Någon som har jämfört F-länken med H-länken? Funderar på att byta på min 556i då jag inte är helt nöjd med claspen på h-länken. Kanske finns andra åtgärder för detta?
Fin klocka! Kan tipsa om restaurangen Orangeriet i Kongens Have. Riktigt bra smörrebröd!Bär UX ganska mkt nu, oklart varför men så är det iaf.
Surfar runt och letar lämplig Smörrebrödsrestaurang i Köpenhamn för en liten grabbresa i slutet av veckan.
104an är en av mina absoluta favoriter. Den blir bara bättre och bättre.10 dagar till av owgmarch. Trodde att jag skulle vara extremt trött på klockan efter den här tiden och redo att sälja så fort det blir april, men som det känns nu så är jag inte ett dugg trött på den och har inga säljtankar alls Ett mycket gott betyg.
Är inte 100% säker, men nästintill att svaret tyvärr är nej på båda frågorna. Integrerat gummi till 556 kom ju förra året så det är ju relativt nytt…En fråga, finns det färgade integrerade silikon armband till 556:an,eller är det någon annan modells band som funkar på 556:an
Var det inte ngn som testade @Feskarn ´s röda curved gummi på just en 556?Är inte 100% säker, men nästintill att svaret tyvärr är nej på båda frågorna. Integrerat gummi till 556 kom ju förra året så det är ju relativt nytt…
Jo, det tror jag, syftade på Sinns egna, beklagar otydligheten…Var det inte ngn som testade @Feskarn ´s röda curved gummi på just en 556?
Gummi Curved - Röd - Watchwear.se
Klockband i gummi. Mjukt och följsamt. Bandet har ”curved ends” (böjda ändar) för att sluta tätt mot boetten. 20mm passar bl.a MoonSwatch, Omega Seamaster, Omega Planet Ocean (42mm), Omega Speedmaster Professional, Rolex Submariner, Rolex GMT-Master II, Sinn 556 med flera. Bredd: 20mm / 21mm /...watchwear.se
Du var tydlig, kom bara på att watchwear hade 20mm i olika färger.Jo, det tror jag, syftade på Sinns egna, beklagar otydligheten…
Det bandet och den tavlan... match made in heaven!
Jo, färgmatchning är fantastisk bra, man blir sugen på en varje gång man ser den….Det bandet och den tavlan... match made in heaven!
Synd att det är engelskt dagshjul på 103an....Så här blev det. En orgie i svart
900:an blev kvar på samma, gillar verkligen det bandet.
Bättre 103:a med engelsk dagskiva än ingen 103:a allsSynd att det är engelskt dagshjul på 103an....
Touché!Bättre 103:a med engelsk dagskiva än ingen 103:a alls
Skönt! Ser bra ut! Glad att den hamnade hos någon som kanske använder den!