Engelsk skiva?
Grattis!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Engelsk skiva?
Härligt Totte! Äntligen fick du din 103:a
Det kommer jag garanterat att göra Men man har ju en del som det ska varvas emellanSkönt! Ser bra ut! Glad att den hamnade hos någon som kanske använder den!
Jajaja man kan inte få alltEngelsk skiva?
Grattis!
Ja äntligen! Har varit i siktet många gånger men blivit något annat. Men nu så Tackar @Jamterik än en gång för dettaHärligt Totte! Äntligen fick du din 103:a
@Jamterik är en riktig flippareSkönt! Ser bra ut! Glad att den hamnade hos någon som kanske använder den!
Humpf, med tanke på hur mycket ångest jag har efter denna försäljning så vete fan om jag skulle kalla mig för flippade! Misstänker att jag kommer att köpa en ny 103a . Så blev det med 556an. Tog typ två veckor innan jag köpte ny.@Jamterik är en riktig flippare
welcome to the dark side my young apprentice@perhog, jag har just beställt ett croco-präglat läder, första steget mot den mörka sidan?
Nja.. jo kanske.. Men just nu är det lite SINN stiltje. Har för närvarande snöat in på ett mer oändligt märke Ska jag ha någon fler SINN så ska det var SINN BW den som ser ut som Heuer 1550Den här är väl nått för dig @perhog
Wristwatch sense Panda Chronograph with Caliber Valjoux 72 need of repair | eBay
Die Uhr ist reparaturbedürftig. Auf dem Deckel befindet sich eine Prägung GU-PH.www.ebay.com
Det var som tusan Grattis till entrén till det ekonimiska fördärvet
Tack Ja risken finns. En del modeller man skulle vilja testa finns det helt klartDet var som tusan Grattis till entrén till det ekonimiska fördärvet
Har du sett Sternzeiten som ligger på c24?Nja.. jo kanske.. Men just nu är det lite SINN stiltje. Har för närvarande snöat in på ett mer oändligt märke Ska jag ha någon fler SINN så ska det var SINN BW den som ser ut som Heuer 1550
Jo men den är för billigHar du sett Sternzeiten som ligger på c24?
Ja fy fasen, lika dyr som bensin!Jo men den är för billig
Sånt däringa schweiziskt mainstreammärke ?Nja.. jo kanske.. Men just nu är det lite SINN stiltje. Har för närvarande snöat in på ett mer oändligt märke Ska jag ha någon fler SINN så ska det var SINN BW den som ser ut som Heuer 1550
Fast alla modeller är inte mainstreamSånt däringa schweiziskt mainstreammärke ?
Sol ute, sol inne, sol i själ sol i sinne! Brodern hälsar!Grått inne, soligt ute!
Definitivt under vatten UX och andra oljefyllda klockor kommer till sin rätt.Pluspoäng för den poppiga musiken
Perfekt kombination för när man bara måste ta med en automatkarbin någonstans där det är kostymtvång!Det låg nått i brevlådan när jag kom hem! Blev en helt annan känsla, jag säger ”det funkar”. Vad säger @perhog?
Som handen i handsken!Perfekt kombination för när man bara måste ta med en automatkarbin någonstans där det är kostymtvång!
Som Tim Mosso sa i en Sinn Ezm recension (på ett ungefär): ”I would probably not recommend this as dresswatch,.. unless you hurt people for a living”.Som handen i handsken!