• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Den stora tråden om Sinn

Sitter och fascineras av hysterin kring två andra märken och en speciell modell.
Vi har det bra här i soffan 😀
F3A782D0-78D6-4AAC-9CA7-C0EA9FBDF463.jpeg

Lät dyrt?

Kontakta Rod istället.
Tror hans e-post fungerar, finns längst ner i artikeln.

It’s a great watch anyway, the SINN 856 UTC and with Sinn Spezialhuren, we’ve made a superb example with unique provenience.
Do you know someone in Cathay Pacific by any chance, because the delivery of watch to you, from Hong Kong, is really the major logistical hurdle?
Let me know and we’ll try and work it all out.
Rod.

Så kulorna ska alltså in i hålen?
Varför har man då hål...där??
Den är som ett sånt där kulspel jag hade på 70-talet-fast tvärtom 🤪
Vänd och så skaka på-de kommer ut så småningom.
De ska inte in i hålen; i ett av varje rad av tre hål sitter en liten fjäder och på den ska kulan ligga. De andra hål har inga fjädrar och då kan kulan ramla i.

Nej, får inte ut dem. Men det ska väl inte vara omöjligt att få tag i de där kulorna någonstans, det är helt vanliga 2 mm metallkulor vad jag kan se.
Dammsugare tror jag blir svårt, slangen tätar så dåligt. Men om du har en vakuumpump, kanske för att lufta bromsarna på bilen t ex, ihop med en liten silikonslang så kanske du kan skapa det undertryck som krävs?

Dammsugare tror jag blir svårt, slangen tätar så dåligt. Men om du har en vakuumpump, kanske för att lufta bromsarna på bilen t ex, ihop med en liten silikonslang så kanske du kan skapa det undertryck som krävs?
Det är nog rätt väg- få tag i de små rackarna.
Annars lär nog ngn kompetent uris hjälpt andra med samma bekymmer.

Tillbaka
Topp