Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Spännande med nytt jobb! Grattis!Kass färgmatchning, strax hemgång från första hela arbetsdagen på nya jobbet. Puh.
Tackar! Har inte sett några Sinn än, men väl några andra ”riktiga” klockmärken, alltid något!Spännande med nytt jobb! Grattis!
Skulle 103:an på länk kunna vara den ultimata GADA-klockan?
Ta en sväng ner? Du kan ju göra en god sak och ta med lite liftare?Jag behöver nog hjälp...gick och vann en auktion på en 103a.....nu ska jag bara få hem den från Ungern....
Pass....Ta en sväng ner? Du kan ju göra en god sak och ta med lite liftare?
Kan vara bra att ha ja...Pass....
OT2: Bokade tid för nytt pass för ett tag sedan och fick tid i juli...OT men pass är snart lika hett (och svårt) som Rolex till listpris
Nästa lediga tid i Borås är 2022-12-19…OT2: Bokade tid för nytt pass för ett tag sedan och fick tid i juli...
HmJag behöver nog hjälp...gick och vann en auktion på en 103a.....nu ska jag bara få hem den från Ungern....
Enl. Watchbuys.com iaf. Någon som sett det någon annanstans?Så är det imorgon vi får Sinn-nyheter?
Ja det löser sig nog, jag är mer nervös över att den verkligen skickas...
Fattar inte att du vågarJa det löser sig nog, jag är mer nervös över att den verkligen skickas...
Inte jag heller...Fattar inte att du vågar
Är det inte den 30?Så är det imorgon vi får Sinn-nyheter?
You tell me .Är det inte den 30?
Jamen då säger jag 31!You tell me .
32!
29:e enl. Watchbuys.com men det är ju en amerikansk sida.32!
Eller vänta...
(Jaha, det var faktiskt 31! )
De har ju en annan skala vettja29:e enl. Watchbuys.com men det är ju en amerikansk sida.
Och säkert limiterat tjafs bara.De har ju en annan skala vettja
Inch och centimeter
Gallon och liter
Tror på en UX i plastNågra spekulationer på nyheterna? 358 bicompax i kul färg? UX 41mm? Kom igen @Dr. D du brukar ju ha koll.
Inte skämta med mig.Tror på en UX i plast
Kommer finnas i åtta fina färger och kosta typ 250€
Bundlade med en flaska badskumTror på en UX i plast
Kommer finnas i åtta fina färger och kosta typ 250€