358 har ju fått en massa nya kulörer de senare åren så kanske någon annan modells tur?Inte skämta med mig.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
358 har ju fått en massa nya kulörer de senare åren så kanske någon annan modells tur?Inte skämta med mig.
Men länge sen den hade bicompax. Jag gillar ju det.358 har ju fått en massa nya kulörer de senare åren så kanske någon annan modells tur?
Då är det läge att åka upp till Sundbyberg imorgon bitti och slå upp tältetTror på en UX i plast
Kommer finnas i åtta fina färger och kosta typ 250€
Tror inte det. Den är nog ännu för ny. Känslan är att den inte funkat så bra på marknaden men det är bara baserat på det ljumma intresset i forumvärlden. Kanske funkat bättre bland mindre intresseradeTror ni de kanske gör om 105:an?
Vad tror ni om den på länk?Klockan 9 imorrn då. Ser lovande ut so far.
Tycker nästa länken ser så smal ut att den kan vara en "dammodell"?Vad tror ni om den på länk?
Det kanske kommer en liten UX? Vore ju skoj!
Tror faktiskt det kan vara så.Tycker nästa länken ser så smal ut att den kan vara en "dammodell"?
Det kan nog bli snyggt med det på bilden .MN och 856B funkar rätt bra.
Funderar dock på om jag ska/kan sy om den så höjden blir mer normal?
Eller kanske köpa ett nytt liknande?
Det här kanske?
Jag tror på en liten U2:a men med den där länken vetifasen. Den ser nästan ut att vara typ 18 mm?Vad tror ni om den på länk?
Det kanske kommer en liten UX? Vore ju skoj!
MN och 856B funkar rätt bra.
Funderar dock på om jag ska/kan sy om den så höjden blir mer normal?
Eller kanske köpa ett nytt liknande?
Det här kanske?
Håller med den gode @R.Capac Det där kommer bli fint. Då får du lägre höjd iom paratrooper och det kostar inte många kronor hellerDet kan nog bli snyggt med det på bilden .
Hon är verkligen prisvärd.Håller med den gode @R.Capac Det där kommer bli fint. Då får du lägre höjd iom paratrooper och det kostar inte många kronor heller
Tråkigt att de rider på Rolex vågen. Gillade dock 103 Ti
Hoppla inte gratis! 14 veckors levtid?
Jag trodde först det var photoshoppat. Ja då fick jag rätt då. Men tyvärr går det bort med de visarna. Tycker de är fula när de inte är hel-vita som basic 556A och I.
Gruppkram!U50 var fin, men hade även där hellre tagit vanligt grått stål och med en platt färg på tavlan istället för gradienten. Svarta klockor har alltid känts "billiga" i mina ögon. Oavsett märke.
MVH surpelle
Väldigt lyckad och prissättningen kändes faktiskt vettig.Tydligen en ny re-issue på Titan 103an.
Det roliga är att de bästa släppen har varit återinförande av gamla modeller. Först EZM 13.1 och nu 103 TiTydligen en ny re-issue på Titan 103an.