Vad ligger den på i SE? Ligger inte ute på @ERIKSON URHANDEL hemsida ännu.Väldigt lyckad och prissättningen kändes faktiskt vettig.
Och framförallt; inga skruvade pusher!
Edit: Borde landa på c.a 31 kSEK på länk.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Vad ligger den på i SE? Ligger inte ute på @ERIKSON URHANDEL hemsida ännu.Väldigt lyckad och prissättningen kändes faktiskt vettig.
Och framförallt; inga skruvade pusher!
Håller med.Det roliga är att de bästa släppen har varit återinförande av gamla modeller. Först EZM 13.1 och nu 103 Ti
Helt galet cool men över 50 lakan gör en ju lite tårögd... Är ju ändå en klocka som andas mer hårt verktyg än lyxpryl.
håller helt med!Kändes lite som magplask idag eller så är det bara sur jämten i mig som gnäller… 103ti var ju bäst.
ÅÅåå ser framemot en ny video med Lothar i färgglad kostymMen med det sagt. Färgglada urtavlor på 556. Där är man liksom ett år sent på bollen.
Hade nog ryckt mer i köptarmen om de hade utvecklat konceptet och kört 1.1an i Ezm13 formen. 1.1 är ju i princip en 203 fast utan kuperat glas på undersidan, så en rejäl bit på armen med andra ord (och utan länk dessutom).Jag tycker Ezm 1.1 är precis hur häftig som helst. Den hade jag gärna haft. Men priset lämnar en del övrigt att önska…
103ti är som många skriver ingen nyhet men ett kärt återseende. Känns ”prisvärd” i förhållande till öveigt också tycker jag
Nja, jag tycker ju 43 mm är en lagom storlek så för mig är det bara bra.Hade nog ryckt mer i köptarmen om de hade utvecklat konceptet och kört 1.1an i Ezm13 formen. 1.1 är ju i princip en 203 fast utan kuperat glas på undersidan, så en rejäl bit på armen med andra ord (och utan länk dessutom).
103an i titan är helt klart coolast men tror blåa u50 kommer sälja mest och snabbast alla dagar i veckan.
Tror inte detHar några försvunnit?
Men väldigt många släpp det senaste är ju limiterade så de försvinner ju av sig själva på något sättTror inte det
Blir snart kölista på denHyfsad lev tid på 857UTC..
Kan inte vara helt lätt att hitta på nya modeller heller.Men väldigt många släpp det senaste är ju limiterade så de försvinner ju av sig själva på något sätt
Gruppkram IIHyffsat bitter över att de först teasade med massa tooliga kanvasstraps och att de visade sig sitta på massa 556or.
De med kopparsulfatkapsel (Ar teknologi) har ett extra års garanti. Diapal har 5 år garanti.En fråga som kanske varit uppe tidigare? Vad är det som gör att vissa modeller har 3 års garanti och vissa endast 2?
oljefyllda ux har också 3 årEn fråga som kanske varit uppe tidigare? Vad är det som gör att vissa modeller har 3 års garanti och vissa endast 2?
De med kopparsulfatkapsel (Ar teknologi) har ett extra års garanti. Diapal har 5 år garanti.
TAck för svar. Där ser man.. Måste vara relativt ovanligt att ha olika garantitider på olika klockor (baserat på teknologi).oljefyllda ux har också 3 år
Att index monterats för hand.Vad syftar man på här?
- Appliqués, meticulously attached by hand”
Nya är väl också limiterad. Kan man spekulera på en prisuppgång när de är slutsålda?Ezm 1.1 är uppe på Eriksson’s nu. Visst är 50 röda saftigt i sig men prismässigt så har väll Sinn inte lagt på ens något nämnvärt i jämförelse med förra 1.1an (dessutom svart coating nu)? Visst, om man jämför med Ezm10 kanske då men den var ju extremt bra.
Helt klart bättre deal än begagnade förra 1.1 vilket fall (undrar lite om priset kommer dumpas kraftigt på dom nu).
Om man nu bara ska köra färgvariationer. Varför får vi aldrig nåt sånt här? Krångla inte till det med metallicjox och annat
Gissar att 1.1 är mer smal i målgruppen än t.ex Klassik 12 som går hem hos nästan alla så kommer nog krävas att det tar tillräckligt lång tid att nya svarta blir lika sälsynt på begagnatmarknaden som den förra är nu, innan den blir värd en halv förmögenhet (om ens…).Nya är väl också limiterad. Kan man spekulera på en prisuppgång när de är slutsålda?