Blev ju jättebra.Hiss eller diss??
Tycker inte alls det blev bling.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Blev ju jättebra.Hiss eller diss??
Hiss . Skulle kalla det halvblingHiss eller diss??
Fast det var inte negativt menat.Blev ju jättebra.
Tycker inte alls det blev bling.
Fattar, inte menat mot digFast det var inte negativt menat.
Det är väl mer "glitter" med den designen.
Nädå fattade det.Fattar, inte menat mot dig
Med blingig menade jag kanske mer ”dressad”
Ja mer åt oranga än röda. Men stenen carneol när man läser om den verkar skifta mellan rött och oranget beroende på hur stenen hettats upp. Blir spännande och se hur tavlan upplevs live senGrattis!
Var de inte mer åt det oranga hållet?
Självklart Hehe hoppas veckorna går fort nuWow, vad roligt! Lova att dunka upp lite wristshots när du får den!
Haha, nä det är rätt. Hoppas jag.....Synd bara att du använt fel pinnar igen
Svar ja!Testade denna på Erikson Urhandel idag - vad tycker ni, dags att slå till?
Köp! Ser ut att passa finfint . Hade den det där bandet monterat i butiken?Testade denna på Erikson Urhandel idag - vad tycker ni, dags att slå till?
Vänta nu, vad är det där för band?Testade denna på Erikson Urhandel idag - vad tycker ni, dags att slå till?
Mycket fin. Är det Erikas band?Här körs det vidare med UX
Eget band, var tvungen att prova utan (den hemska) länkenVänta nu, vad är det där för band?
Länken är bra (och fin)Eget band, var tvungen att prova utan (den hemska) länken
mmmmmm jag vet..... svårt sugen på ett Alligator till min Heuer 1550 som @Jamterik hade vänligheten att sälja till mig och ett alligator till en speedy 321..Minsann, kanske man ska slå till…
Jadå, jag är bara så van vid gummi eller natoLänken är bra (och fin)
Du vet säkert om det men den svarta U50 S som ligger på K&S kommer med ”extra allt”. Den svarta är ännu hårdare än tegimenterad och band o svart spänne kostar huggorm att köpa till.
Köp köp säger jag!mmmmmm jag vet..... svårt sugen på ett Alligator till min Heuer 1550 som @Jamterik hade vänligheten att sälja till mig och ett alligator till en speedy 321..
En bild på en SINN med ABP alligator och en på ett bund som skulle passa till Heuer 1550
Tack Nej, mitt eget band! Men visst passar det bättre än länken?Köp! Ser ut att passa finfint . Hade den det där bandet monterat i butiken?
Them's fightin' words!Tack Nej, mitt eget band! Men visst passar det bättre än länken?
Jaaaa! Men så är jag som dig, lite länk-allergisk. (Även om jag faktiskt körde länk på min EZM3f här i vintras, måste vara en post-covid effekt för nu har jag kommit till rätta med det)Tack Nej, mitt eget band! Men visst passar det bättre än länken?
Kanske ska rätta mig själv, jag gillar länkar ibland, tex på 240stgz känns det som givet, men tex på U1SE kunde jag inte komma överens med H-länken, däremot mesh-länken känns mycket mer rätt, på EZM3F känns det bra ibland, men oftast fel - fan vad velig jag är…Jaaaa! Men så är jag som dig, lite länk-allergisk. (Även om jag faktiskt körde länk på min EZM3f här i vintras, måste vara en post-covid effekt för nu har jag kommit till rätta med det)
Har sett några 240 på läder och tycker det funkar bra. Tror även ett Isofrane skulle också fungera, här en bild på 142. Eller ett Nato?Kanske ska rätta mig själv, jag gillar länkar ibland, tex på 240stgz känns det som givet, men tex på U1SE kunde jag inte komma överens med H-länken, däremot mesh-länken känns mycket mer rätt, på EZM3F känns det bra ibland, men oftast fel - fan vad velig jag är…
Den är inne på garanti, eller?Ja då har det gått 7 veckor sedan Sinn tog emot min ezm7, 6-8 veckor skulle det ta!? Dags att de börjar rappa på lite om de ska hålla vad de lovat!
JappDen är inne på garanti, eller?