• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Den stora tråden om Sinn

Nu vill jag inte framstå som någon glädjedödare. Håller inte alls med om att "gummiband" passa på alla SINN modeller. Däremot är alligatorband utmärkt till många modeller.. Se bara på denna utsökta 103 Klassik 12. Fast jag kan hålla med om att alligator kanske inte är det bästa valet i kombination med skärvätskor 😜

IMG_1768.JPG
Haha där kom den och patinan på det där bandet är ruskigt bra 👌

Det är faktiskt sant.. Då får man lida ett år till med vildsvin och hoppas på att få råd med blodpudding någon gång i framtiden :p
Hihi! Det är rätt inställning. Var förbi mataffären idag. De hade specialpris på blodpudding. Ska jag köpa några till dig tills tiden är mogen?

Är det det som är filéfrossa, som man kan läsa om här o var 🤔?
Varken rådjur eller vildsvin innehåller enbart filé. Det finns många andra goda bitar som med råge slår de bästa bitarna från vanliga tamsvin och kor. Ta bara köttfärsen som blir helt underbara pannbiffar, stekarna som smälter i munnen eller varför inte ytterlår som är mörare än den finaste oxfilén. Stackars alla stadsbor som inte har självplock på viltkött och skogsbär. Snacka om missär 😜

Varken rådjur eller vildsvin innehåller enbart filé. Det finns många andra goda bitar som med råge slår de bästa bitarna från vanliga tamsvin och kor. Ta bara köttfärsen som blir helt underbara pannbiffar, stekarna som smälter i munnen eller varför inte ytterlår som är mörare än den finaste oxfilén. Stackars alla stadsbor som inte har självplock på viltkött och skogsbär. Snacka om missär 😜
Känner många jägare och skulle nog säga att de generellt lägger mer pengar per kilo kött än vad jag betalar i butiken 😉

Nåväl. Tänkte mer på kallsvettigheten 😋
Ja, det är synd om människan.

Helt klart bara ett sätt att hantera en frestelse, FALL FÖR DEN!!! :)
Om jag skulle skjuta upp nuvarande mål (igen) och trilla dit så skulle nästa dilemma vara ännu svårare - att bara välja EN av dom.

Får köra 10 Ave Maria (eller vad man nu gör) och tänka på knäckebröd tills @perhog köper upp allt och problemet försvinner av sig självt. 😂

Senast ändrad:
Om jag skulle skjuta upp nuvarande mål (igen) och trilla dit så skulle nästa dilemma vara ännu svårare - att bara välja EN av dom.

Får köra 10 Ave Maria (eller vad man nu gör) och tänka på knäckebröd tills @perhog köper upp allt och problemet försvinner av sig självt. 😂
Visst är det svårt! Jag är bara glad att @Geparden inte säljer sin EZM2, då hade jag nog haft riktigt svårt att inte slå till…

Tillbaka
Topp