God afton vänner, ni får ingen bild ikväll. Känner för att skriva av mig lite, sorry, men jag blir lite upprörd när jag hittar folk som köper ur på fredag för att lägga ut till ett betydligt högre pris på lördag. (det är ett exempel inte fakta) Jag har inget emot att man tjänar en hacka på sina affärer, men jag noterar att några flippar som attan. Förlåt, men det stör mig!
Mina egna affärer har totalt gått med ca 350:- i vinst. 556an jag sålde backade jag 120:- på, Bunden gick +- noll. 103an gick +500:- ,ungefär, efter köp av länkbitar och låsskruvar. Detta är de affärer jag har gjort på forumet. En CWC försökte jag sälja till ett väldigt bra pris, fick en snubbe som försökte råpruta på den, blev förbannad och drog tillbaks den, sen köpte mågen den av mig för exakt samma som jag gav, jag försökte ge bort den men han ville betala.
Det må väl vara hänt om man sitter på ett ur en längre tid och maknaden förändras, men inte klämma ur en massa ur andra på forumet bara för att man kan. Det gillar jag inte.
Fan vad jag är gnällig!
Men för mig är detta en kul hobby som jag inte vill förlora en massa på, men jag går inte in för att tjäna en massa heller. Förmodligen mig det är fel på, men det må så vara.
Så där, nu kan ni börja idiotförklara mig, jag är redo!