Det stämmerDen inre skalan - är det bara en förlängning på den yttre tachy?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Det stämmerDen inre skalan - är det bara en förlängning på den yttre tachy?
Denna full set-are med inplastad VHS du syftar på?Visst är det svårt! Jag är bara glad att @Geparden inte säljer sin EZM2, då hade jag nog haft riktigt svårt att inte slå till…
Haha snacka om att strö salt i @vanman s sår eller hur man ska uttrycka det. Kasta godis framför barnen kanske passar bättre . Snyggt hur som helst.Denna full set-are med inplastad VHS du syftar på?
Kan inte minnas att du anmält intresse men nu är det noterat..
Inbjudan, helt klart! Fasen Sinn börjar vara som en drog, testa, bara testa, hur farligt kan det vara!?sorry @vanman.. men man kan tolka det som en inbjudan också.
- Jodå, jag anmälde mitt intresse i Juni i förra året (https://klocksnack.se/threads/den-stora-tråden-om-sinn.45897/post-3885685)Denna full set-are med inplastad VHS du syftar på?
Borde ju säljas extremt billigt.Denna full set-are med inplastad VHS du syftar på?
Har faktiskt en VHS och en Video2000 apparat ståendeBorde ju säljas extremt billigt.
Vem fasen har en vcr video som fungerar?
Filmen är ju hela grejen
Då får du ursäkta en guldfisk PM fastnar bättre tror jag.- Jodå, jag anmälde mitt intresse i Juni i förra året (https://klocksnack.se/threads/den-stora-tråden-om-sinn.45897/post-3885685)
Sinneaster göra sig icke besvär! Den förblir förseglad, skrivs papper på det vid försäljningBorde ju säljas extremt billigt.
Vem fasen har en vcr video som fungerar?
Filmen är ju hela grejen
Match made in heaven juHar faktiskt en VHS och en Video2000 apparat stående
@Geparden känns som om värdet på uret just gick upp med 20%, vem kan motstå den kombon??Då får du ursäkta en guldfisk PM fastnar bättre tror jag.
Sinneaster göra sig icke besvär! Den förblir förseglad, skrivs papper på det vid försäljning
Match made in heaven ju
Hur blev jag inblandad i det där??Om jag skulle skjuta upp nuvarande mål (igen) och trilla dit så skulle nästa dilemma vara ännu svårare - att bara välja EN av dom.
Får köra 10 Ave Maria (eller vad man nu gör) och tänka på knäckebröd tills @perhog köper upp allt och problemet försvinner av sig självt.
Nejnej, värdet måste ju gått ner utifrån att ingen annan än jag har en vhs-spelare@Geparden känns som om värdet på uret just gick upp med 20%, vem kan motstå den kombon??
Specialerbjudande. Köp två betala för tre!!Kan inte riktigt släppa vilken fantastisk och OCD-tillfredsställande triss det är.
https://klocksnack.se/threads/3-x-sinn-specialare-endast-kronografer.163230/
Jösses.. det ligger en på C24 för ett vrakpris... KÖÖÖÖÖPSå jäkla mycket bättre i ”verkligheten” (stulna bilder) Denna ska jag ha i sommar!
Kan ju vara långa insatser. Så långa att man glömmer vilken dag det är
Såja, nu går tåget norröver igen. Inser att jag inte justerat datumet, den här kunde likaväl vara en nodate.
Vad har din man för klocka?Bröllopsklocka på !
Sjukt snygg! Ser nästan ut som vit pärlemor i vissa vinklar (som denna).Bröllopsklocka på !
Det är min fru på bilden...Eller....Vad har din fru för klocka?
Hon har börjat raka armarna ser jagDet är min fru på bilden...Eller....
Du sitter fingret på den saknade EZM:en, en daydate diver likt CWC SBS!Kan ju vara långa insatser. Så långa att man glömmer vilken dag det är
Ja, jag var tvungen att sätta ner foten!Hon har börjat raka armarna ser jag
En blå???Dagen började uselt…
15 min yepp it is
Men sorgen förbyttes till glädje när brevmannen ville muntra upp mig
Och nu en efterlängtad bärs samt ett traditionsenligt dop av nykomlingen!
Gissa modellen och första rätta svar vinner ett bidrag till BRIS på 100kr
Äntligen är jag en Sinner
Finden Sie Ihren Weg zu SINN >>>
Då vädret är vad det är så blir det inomhustjänst idag. Regnet smattrar på fönsterna och gör sig påmind om en blöt, svettig och soldateldande men trots allt trevlig promenad jag hade för ett tag sedan. Tänkte dela med mig lite av den i förebyggande syfte :happyhappy: Allt började i Frankfurt...klocksnack.se