• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Den stora tråden om Sinn

Ett läderarmband från @Abben damp ned i postlådan som omedelbums åkte på 358an. Hand i handsken vågar jag påstå! :)
19F76694-D3E1-4601-8C00-95F5E786B532.jpeg
Lillebror på Sinn-läder säger hej! :)

Bilagor

• PXL_20220506_095454302.MP.jpg
    PXL_20220506_095454302.MP.jpg
    1,014.8 KB · Visningar: 7
  • PXL_20220506_092701388.jpg
    PXL_20220506_092701388.jpg
    945.7 KB · Visningar: 7
1651837330506.png
Jamen vaf...n 124 tusen för en klocka som ser ut som en sprängd glasskiosk, dessutom med rätt plastig lyster. Så där blir det när designers sitter kvar för länge på oktoberfesten och pratar lumparminnen :eek:

EDIT: dessutom undrar jag var det gör för nytta med kamouflage på en klocka som ska vara i vattnet?

Jamen vaf...n 124 tusen för en klocka som ser ut som en sprängd glasskiosk, dessutom med rätt plastig lyster. Så där blir det när designers sitter kvar för länge på oktoberfesten och pratar lumparminnen :eek:

EDIT: dessutom undrar jag var det gör för nytta med kamouflage på en klocka som ska vara i vattnet?
Jo den ser ju faktiskt förjävlig ut 😅
Finns en till salu på ett annat forum där de tagit bort all kamouflage, bytt tavla och visare - voilà du har en EZM 1.

Finns en till salu på ett annat forum där de tagit bort all kamouflage, bytt tavla och visare - voilà du har en EZM 1.
Finns ju en hjälte där ute som redan gjort om 4st av dom till Ezm1. 😂

-”I am personally responsible for converting 4%** of the world's supply of EZM1 BAPE watches into decent, respectable Sinn watches.”

Tycker det är synd att SINN ägnar sig åt sådant. Det ger lite känsla av parfym swatch. Dom borde lägga tiden på att göra en tunnare 103a med manuellt verk och räkneskiva som på 903an. (naturligtvis med ett exklusivt alligatorband)

Tycker det är synd att SINN ägnar sig åt sådant. Det ger lite känsla av parfym swatch. Dom borde lägga tiden på att göra en tunnare 103a med manuellt verk och räkneskiva som på 903an. (naturligtvis med ett exklusivt alligatorband)
Sinn tillåter (eller har iaf tillåtit) flera märkliga designer och släpp i Japan. Lägg därtill tex Sinn-smycken för den japanska marknaden.

Tycker att man sålt sig lite där.

Försökte hitta exempel på smycken för att ge exempel men hittade såklart inga

Sinn tillåter (eller har iaf tillåtit) flera märkliga designer och släpp i Japan. Lägg därtill tex Sinn-smycken för den japanska marknaden.

Tycker att man sålt sig lite där.

Försökte hitta exempel på smycken för att ge exempel men hittade såklart inga
Håller med och tycker det där med "smycken" är för bedrövligt. Tacka vet jag de gamla goda modellerna från Helmut Sinn tiden. Mera riktiga flygarklockor.
Allt var bättre förr, ju förr desto bättre :p

Håller med och tycker det där med "smycken" är för bedrövligt. Tacka vet jag de gamla goda modellerna från Helmut Sinn tiden. Mera riktiga flygarklockor.
Allt var bättre förr, ju förr desto bättre :p
Jag och du var också bättre förr 😆

Appropå gamla modeller, EZM1 är sjukt fin.
Men har också börjat gilla 717 mer varje gång jag ser den. LTL är den ju under 48mm.
1DCF0D02-9963-4C69-9530-4D9E8F9EA955.jpeg
8A53E568-13CA-44FC-80A6-856B42DC9EC2.jpeg

Tillbaka
Topp