Lillebror på Sinn-läder säger hej!Ett läderarmband från @Abben damp ned i postlådan som omedelbums åkte på 358an. Hand i handsken vågar jag påstå!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Lillebror på Sinn-läder säger hej!Ett läderarmband från @Abben damp ned i postlådan som omedelbums åkte på 358an. Hand i handsken vågar jag påstå!
Så otroligt coolt att ta en EZM 1 och så camouflagemåla denKöp Sinn-klockor på Chrono24
Stort utbud av Sinn-klockor på Chrono24 – den globala marknadsplatsen för lyxklockor. Många klockor är genast tillgängliga. Handla tryggt.www.chrono24.se
Ruggigt trevlig fredagsflygare (enligt min högst opartiska mening)!Lillebror på Sinn-läder säger hej!
Ful som stryk tycker jagKöp Sinn-klockor på Chrono24
Stort utbud av Sinn-klockor på Chrono24 – den globala marknadsplatsen för lyxklockor. Många klockor är genast tillgängliga. Handla tryggt.www.chrono24.se
Ungefär samma första intryck de flesta verkar få av U1 tills de inser att den egentligen är ascool.Ful som stryk tycker jag
Köper resonemanget om U1. Tog mig ett tag att uppskatta visarna.Ungefär samma första intryck de flesta verkar få av U1 tills de inser att den egentligen är ascool.
Vem vet… ett år eller två så.
Jamen vaf...n 124 tusen för en klocka som ser ut som en sprängd glasskiosk, dessutom med rätt plastig lyster. Så där blir det när designers sitter kvar för länge på oktoberfesten och pratar lumparminnenKöp Sinn-klockor på Chrono24
Jo den ser ju faktiskt förjävlig utJamen vaf...n 124 tusen för en klocka som ser ut som en sprängd glasskiosk, dessutom med rätt plastig lyster. Så där blir det när designers sitter kvar för länge på oktoberfesten och pratar lumparminnen
EDIT: dessutom undrar jag var det gör för nytta med kamouflage på en klocka som ska vara i vattnet?
Finns ju en hjälte där ute som redan gjort om 4st av dom till Ezm1.Jo den ser ju faktiskt förjävlig ut
Finns en till salu på ett annat forum där de tagit bort all kamouflage, bytt tavla och visare - voilà du har en EZM 1.
Tycker det är synd att SINN ägnar sig åt sådant. Det ger lite känsla av parfym swatch. Dom borde lägga tiden på att göra en tunnare 103a med manuellt verk och räkneskiva som på 903an. (naturligtvis med ett exklusivt alligatorband)Jo den ser ju faktiskt förjävlig ut
Finns en till salu på ett annat forum där de tagit bort all kamouflage, bytt tavla och visare - voilà du har en EZM 1.
Vilken hjälte!Finns ju en hjälte där ute som redan gjort om 4st av dom till Ezm1.
End of BAPE Conversions - The Dive Watch Connection
www.thedivewatchconnection.com
-”I am personally responsible for converting 4%** of the world's supply of EZM1 BAPE watches into decent, respectable Sinn watches.”
Fasiken vilken lyckad kombo!Vilken hjälte!
Sinn tillåter (eller har iaf tillåtit) flera märkliga designer och släpp i Japan. Lägg därtill tex Sinn-smycken för den japanska marknaden.Tycker det är synd att SINN ägnar sig åt sådant. Det ger lite känsla av parfym swatch. Dom borde lägga tiden på att göra en tunnare 103a med manuellt verk och räkneskiva som på 903an. (naturligtvis med ett exklusivt alligatorband)
Håller med och tycker det där med "smycken" är för bedrövligt. Tacka vet jag de gamla goda modellerna från Helmut Sinn tiden. Mera riktiga flygarklockor.Sinn tillåter (eller har iaf tillåtit) flera märkliga designer och släpp i Japan. Lägg därtill tex Sinn-smycken för den japanska marknaden.
Tycker att man sålt sig lite där.
Försökte hitta exempel på smycken för att ge exempel men hittade såklart inga
Jag och du var också bättre förrHåller med och tycker det där med "smycken" är för bedrövligt. Tacka vet jag de gamla goda modellerna från Helmut Sinn tiden. Mera riktiga flygarklockor.
Allt var bättre förr, ju förr desto bättre
Pssst. Ett rött silikon med svart spänne till salu passande U50 på k&s. Inte mitt.Sol på balkong vs regnig promenad
Inte riktigt min stil. Funderat på ett svart originalgummi dock .Pssst. Ett rött silikon med svart spänne till salu passande U50 på k&s. Inte mitt.
Skulle rekommendera ett Isofrane istället.Inte riktigt min stil. Funderat på ett svart originalgummi dock .
Håller med förutom att mitt äldsta originalsilikon är mitt mjukaste.Skulle rekommendera ett Isofrane istället.
Tyckte om orginalet men dels en dammfälla och sen blir det lite hårt efter ett tag?
Samt priset...
Kan även tipsa om deep blues iso-variant. Bra kvalitet för pengarna imoSlut på orange Isofrane -Borealis hade 20% rabatt så får testa ett sånt istället.