Yes, svart hårdvara! Jag är inte helt 100 på var jag köpt det, men tror att det är från AliExpress för typ 30:-Snyggt!
Är det svarta spännen på också?
Vilket märke?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Yes, svart hårdvara! Jag är inte helt 100 på var jag köpt det, men tror att det är från AliExpress för typ 30:-Snyggt!
Är det svarta spännen på också?
Vilket märke?
Gott! Gillar kvalitetsprylarYes, svart hårdvara! Jag är inte helt 100 på var jag köpt det, men tror att det är från AliExpress för typ 30:-
Viss kontrast är det såklart mot ett Erikas men det enda sådana jag har är 20mm så det här får duga för nu Är helt okej kvalitetsmässigt, i synnerhet för priset.Gott! Gillar kvalitetsprylar
Fattar Har i princip bara Paratrooper straps från CNS. Förvånansvärt bra för den lilla pengen.Viss kontrast är det såklart mot ett Erikas men det enda sådana jag har är 20mm så det här får duga för nu Är helt okej kvalitetsmässigt, i synnerhet för priset.
Paratrooper är grymt skönt.Fattar Har i princip bara Paratrooper straps från CNS. Förvånansvärt bra för den lilla pengen.
Har ett svart Erikas jag köpte begagnat men det är stelt som fasen
Var också lite negativt inställd till släppet i början och brydde mig inte särskilt mycket om släppet eller Sinn i stort. Men de färgglada klockorna växte och helt plötsligt hade jag beställt en carneolröd och tycker den är helläcker. En kandidat till OWG. Men bästa är jag fått upp ögonen för Sinn, ett märke jag tyvärr helt förbisett förut. Hehe nu sitter jag och kikar på nästa Sinn och fastnat för U50 Så nu är man fast i Sinn träsket Men fördelen med det är ju att man får hänga i forumets trevligaste trådHar vi plötsligt 3 röda 556-or i tråden nu?
Jag var lite neggig på det släppet, men de är rätt läckra ändå.
Jag gillar dig redan!! Välkommen till oss!!Var också lite negativt inställd till släppet i början och brydde mig inte särskilt mycket om släppet eller Sinn i stort. Men de färgglada klockorna växte och helt plötsligt hade jag beställt en carneolröd och tycker den är helläcker. En kandidat till OWG. Men bästa är jag fått upp ögonen för Sinn, ett märke jag tyvärr helt förbisett förut. Hehe nu sitter jag och kikar på nästa Sinn och fastnat för U50 Så nu är man fast i Sinn träsket Men fördelen med det är ju att man får hänga i forumets trevligaste tråd
Det gårTror det men kolla med @ERIKSON URHANDEL.
Följdfråga från mig då @ERIKSON URHANDEL, går det att köpa lösa ändlänkar någonstans? Är på jakt efter några till 356/556 i så fall.Det går
Går att beställa.Följdfråga från mig då @ERIKSON URHANDEL, går det att köpa lösa ändlänkar någonstans? Är på jakt efter några till 356/556 i så fall.
Lyxigt! Såna där extravaganser har en annan inte råd med.Svalkar mig med koffeindryck. Smaskens.
Aha nytt klockköp på G?Lyxigt! Såna där extravaganser har en annan inte råd med.
Meeen jag är nybörjare!!Kanske ändra bländare?
Ska nog lära mig ska du se!Du fick grym skärpa där!