• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Den stora tråden om Sinn

Har vi plötsligt 3 röda 556-or i tråden nu?
Jag var lite neggig på det släppet, men de är rätt läckra ändå.
Var också lite negativt inställd till släppet i början och brydde mig inte särskilt mycket om släppet eller Sinn i stort. Men de färgglada klockorna växte och helt plötsligt hade jag beställt en carneolröd och tycker den är helläcker. En kandidat till OWG. Men bästa är jag fått upp ögonen för Sinn, ett märke jag tyvärr helt förbisett förut. Hehe nu sitter jag och kikar på nästa Sinn och fastnat för U50😊 Så nu är man fast i Sinn träsket😊 Men fördelen med det är ju att man får hänga i forumets trevligaste tråd 😊

Var också lite negativt inställd till släppet i början och brydde mig inte särskilt mycket om släppet eller Sinn i stort. Men de färgglada klockorna växte och helt plötsligt hade jag beställt en carneolröd och tycker den är helläcker. En kandidat till OWG. Men bästa är jag fått upp ögonen för Sinn, ett märke jag tyvärr helt förbisett förut. Hehe nu sitter jag och kikar på nästa Sinn och fastnat för U50😊 Så nu är man fast i Sinn träsket😊 Men fördelen med det är ju att man får hänga i forumets trevligaste tråd 😊
Jag gillar dig redan!! Välkommen till oss!!

Underbart när det är tillräckligt svalt för läderarmband.
BC8736C0-B3CD-4B9A-9B92-2857637E61B8.jpeg

Kanske lite Haram att jag bytte mitt B-Uhr mot denna men f-n vad nöjd jag är fortfarande. Plexi is life.

Senast ändrad:
Riktigt OT, men måste få dela med någon, och vilka då bättre än bästa tråden?
20220723_182948.jpg

Dottern har fått välja sin första klocka på Swatch. Hon blev superglad och är stolt som en tupp och jag lyckades stryka bort mina tårar utan att någon han se.
Fullset med sagobok!

Jag snubblade på detta på insta, ingen aning om det är vettigt eller inte och jag har ingen koppling till annonsen men jag ville i vilket fall upplysa om den:

Tillbaka
Topp