Har aldrig provat sailcloth, tänker att det är stelt och gillar varken fester eller band som är det.Riktigt fin kombo!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Har aldrig provat sailcloth, tänker att det är stelt och gillar varken fester eller band som är det.Riktigt fin kombo!
Det här är ungefär som ett aningens stelare läder (ej cordovan ). Som en soft pensionärsfest typ.Har aldrig provat sailcloth, tänker att det är stelt och gillar varken fester eller band som är det.
Bingo med drink?Det här är ungefär som ett aningens stelare läder (ej cordovan ). Som en soft pensionärsfest typ.
Det där såg ju helt awesome ut… jag gillar ju inte MN-flärpen så det verkar ju så rätt…MN är verkligen oslagbart. Men jag upptäckte även detta: https://nickmankeydesigns.com/hook-straps
Mycket intressant. Men enligt hemsida överväldigande intresse och extremt långa leveranstider pga det.
Äh, du måste testa åtminstone! Det passar till allt. Zuludiver gör grymma sailcloth.Har aldrig provat sailcloth, tänker att det är stelt och gillar varken fester eller band som är det.
Kan även rekommendera Rios1931 som jag har, jämntjockt 3,5mm. Även sugen på att testa Royalstraps nya sailcloth som ser ut att vara padded och ganska höga på mitten.Äh, du måste testa åtminstone! Det passar till allt. Zuludiver gör grymma sailcloth.
Det var ju någon i tråden som hade ett tror jag…Kan även rekommendera Rios1931 som jag har, jämntjockt 3,5mm. Även sugen på att testa Royalstraps nya sailcloth som ser ut att vara padded och ganska höga på mitten.
En rejäl stänkare innan så blir festen skojigare - kanske samma med sailclothÄh, du måste testa åtminstone! Det passar till allt. Zuludiver gör grymma sailcloth.
Samma härDet där såg ju helt awesome ut… jag gillar ju inte MN-flärpen så det verkar ju så rätt…
Gäller ju bara att bestämma färg då…Samma här
Vägrar vänta 8veckor på ett band. Finns det inga billiga kopior tro? Som med MN. Nu har ju ALLA säljare en egen MN-variant.Gäller ju bara att bestämma färg då…
Så många som har det nu..Jag kallar den... "Covid, ett stilleben" (jag vet inte om det är Covid jag har, men jag utgår ifrån det )
Ja verkligen här också. Flera i bekantskapskretsen samtidigt, typ. Och i olika grad.Så många som har det nu..
Krya!
En i familjen hade det vid midsommar och blev nu sjuk igenJa verkligen här också. Flera i bekantskapskretsen samtidigt, typ. Och i olika grad.
Bra tips, ska kollas in! Jag gillar lite tjockare band på toolklockor.Kan även rekommendera Rios1931 som jag har, jämntjockt 3,5mm. Även sugen på att testa Royalstraps nya sailcloth som ser ut att vara padded och ganska höga på mitten.
Ja, jag har både gamla och nya sailcloth:Det var ju någon i tråden som hade ett tror jag…
@perhog borde ju kunna fräsa fram ett spänne med sin arsenal av maskiner?Vägrar vänta 8veckor på ett band. Finns det inga billiga kopior tro? Som med MN. Nu har ju ALLA säljare en egen MN-variant.
Jag kallar den... "Covid, ett stilleben" (jag vet inte om det är Covid jag har, men jag utgår ifrån det )
Fy fasen, det är rätt länge!Krya, som sagt!
Har just tillfrisknat helt. Dag 3-5 var jag rätt risig, dag 6 märkbart bättre, men symptomfri först i tisdags, 2,5 veckor efter första symptomen.
Ja, det var segt. Inte sjuk, men inte heller frisk. Tung i näsan och lite halsont som kom och gick, och efter någon vecka ingen lukt och smak, men lika plötsligt som symptomen dök upp, lika plötsligt bara försvann alltsamman.Fy fasen, det är rätt länge!
Var själv riktigt sugen på att klippa den på blocket. Stort grattis!Min första Sinn!
Jäkligt nöjd måste jag säga.
Svinskön kombo både utseendemässigt och känsla.
Helt enig! Ska testa länken under helgen också tänkte jag, samt lite andra gummin, men tror att denna kombo blir svårslagen, åtminstone nu under sommarenSvinskön kombo både utseendemässigt och känsla.
Skönt ändå med hål i bandhornen!Helt enig! Ska testa länken under helgen också tänkte jag, samt lite andra gummin, men tror att denna kombo blir svårslagen, åtminstone nu under sommaren
Fasiken var lurigt det var att få bort länken för övrigt, tog en stund
Verkligen, men var inte så lätt ändå tyckte jagSkönt ändå med hål i bandhornen!