Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Blir helt förvirrad - undrar när jag har tatuerat mig när jag ser "min" klocka i flödet.Godmorgon
Haha förlåt, ska byta lite band senare idag för din skullBlir helt förvirrad - undrar när jag har tatuerat mig när jag ser "min" klocka i flödet.
Haha, nej - den kombon är så bra - spara länken til i höst.Haha förlåt, ska byta lite band senare idag för din skull
Ja, till hösten vill nog min Aquadive ha tillbaka sitt svarta isofrane, så då behöver jag hitta något annat till dennaHaha, nej - den kombon är så bra - spara länken til i höst.
Riktigt fin! Vilken storlek är den på?Min första Sinn.
Dimensions and WeightRiktigt fin! Vilken storlek är den på?
Ø 38,5Riktigt fin! Vilken storlek är den på?
Vi väntar fortf på gröna och gula eller hur?Har vi plötsligt 3 röda 556-or i tråden nu?
Jag var lite neggig på det släppet, men de är rätt läckra ändå.
Ja, så är det nog. Tycker personligen inte så mycket om dom, men det är kul att det ändå blev en hitVi väntar fortf på gröna och gula eller hur?
Håller med och ska försöka sluta vara så konservativ och gubbigJa, så är det nog. Tycker personligen inte så mycket om dom, men det är kul att det ändå blev en hit
Var ska vi gubbar göra om inte vara gubbsura?Håller med och ska försöka sluta vara så konservativ och gubbig
Alla modeller behöver ju inte vara verktygsklockor.
Edit; https://uhrforum.de/threads/sinn-556.511559/
Säkert ngn A.D som har kvar - frågan är vem.Går någon av 556-modellerna med färgglad urtavla att få tag på nu längre? Såg hos @ERIKSON URHANDEL att de var slutsålda där.
En grön i Finland;Går någon av 556-modellerna med färgglad urtavla att få tag på nu längre? Såg hos @ERIKSON URHANDEL att de var slutsålda där.
Snygg! Ren tavla, snygg boett. Möjligen lite för utstickande krona och länk är alltid snyggare , men man kan inte få allt.Min första Sinn.
Instämmer i allt och lägger till ett något klumpigt/utstickande spänne. Men vilken färg, en riktig sommarklocka!Snygg! Ren tavla, snygg boett. Möjligen lite för utstickande krona och länk är alltid snyggare , men man kan inte få allt.
Nej, håll fast vid gubbigheten!! Våga, jag är på!Håller med och ska försöka sluta vara så konservativ och gubbig
Alla modeller behöver ju inte vara verktygsklockor.
Edit; https://uhrforum.de/threads/sinn-556.511559/
Funderar också på att köra med länk, men den gråa canvasen är jävligt snygg.Instämmer i allt och lägger till ett något klumpigt/utstickande spänne. Men vilken färg, en riktig sommarklocka!
Får se om jag skaffar länk och i så fall vilken. Jag kör RubberB på Tudor dykare i vanliga fall annars så får se om jag hittar ett sjyst gummi till denna å, gärna i grått eller vitt.
Tror det men kolla med @ERIKSON URHANDEL.Funderar också på att köra med länk, men den gråa canvasen är jävligt snygg.
Apropå länkar: jag har redan H-länk till min 104. Räcker det med att skaffa andra ändlänkar för att den ska passa på en 556:a? Om det nu är samma H-länk i grunden (?).
Mycket bra! Har ingen bild att bjuda på från mitt håll idag.Den här kombon blev hyfsat bra också tycker jag
Snyggt!Den här kombon blev hyfsat bra också tycker jag