Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Västerås
På stranden.
På filten.
På kajen.
På sjön.
Någon som ser vilken stad det är i bakgrunden?
Skyline
Vilket ståhej och trängsel!Korrektum!
Lördag kväll, vettu. Här är det party!Vilket ståhej och trängsel!
Nåt lyxigt café såklart!
Säker sådana där lyxigt skruvade. Jag är i din hemstad.Nåt lyxigt café såklart!
Själv åt jag stuvade makaroner(från i lördags)..
Hard Rock CaféNåt lyxigt café såklart!
Själv åt jag stuvade makaroner(från i lördags)..
Tycke och smak, för mig, nej hell no!vad tycker ni om den ljusblåa 556an?
värd att köpa?
Har inte sett den i verkligheten, jag tycker det är svårt att se på bild om det är hiss eller diss...vad tycker ni om den ljusblåa 556an?
värd att köpa?
En dag ska jag också prova en 7750! Har läst och sett så många lockande recensioner av klockor med det urverket. Men nu måste jag ligga lågt på klockfronten i några månader, har tyvärr andra och tråkigare saker jag behöver spara till.Urverk.... ett inte allt för stort antal månader sedan kunde jag inte ha brytt mig mindre om vad som fick en klocka att ticka. Hade inte ens klocka på mig! Men nu är jag så nernördad i vad det sitter för verk i uren. Konklusion, jag ÄLSKAR 7750!!! Känns som att kan har spänt fast en galen humla på armen, brummar och snurrar och är alldeles underbart! Oh joy! Mer 7750 åt mig....men vad ska jag köpa nu??
Om du vill ha något som inte är Sinn så har jag kanske något att säljaUrverk.... ett inte allt för stort antal månader sedan kunde jag inte ha brytt mig mindre om vad som fick en klocka att ticka. Hade inte ens klocka på mig! Men nu är jag så nernördad i vad det sitter för verk i uren. Konklusion, jag ÄLSKAR 7750!!! Känns som att kan har spänt fast en galen humla på armen, brummar och snurrar och är alldeles underbart! Oh joy! Mer 7750 åt mig....men vad ska jag köpa nu??
........ Do tell!!!!Om du vill ha något som inte är Sinn så har jag kanske något att sälja
Ett ordentligt pris på den såklart men jag tycker den är väldigt väldigt snygg
Om du absolut ska ha en SINN med 7750 rekommenderar jag SINN 103 St Sa EUrverk.... ett inte allt för stort antal månader sedan kunde jag inte ha brytt mig mindre om vad som fick en klocka att ticka. Hade inte ens klocka på mig! Men nu är jag så nernördad i vad det sitter för verk i uren. Konklusion, jag ÄLSKAR 7750!!! Känns som att kan har spänt fast en galen humla på armen, brummar och snurrar och är alldeles underbart! Oh joy! Mer 7750 åt mig....men vad ska jag köpa nu??
Vist är 7750 trevlig men varför inte en Valjoux 7760 samma verk men manuell. Tunn och fin klocka som är som att njuta ett årgångsvin.Urverk.... ett inte allt för stort antal månader sedan kunde jag inte ha brytt mig mindre om vad som fick en klocka att ticka. Hade inte ens klocka på mig! Men nu är jag så nernördad i vad det sitter för verk i uren. Konklusion, jag ÄLSKAR 7750!!! Känns som att kan har spänt fast en galen humla på armen, brummar och snurrar och är alldeles underbart! Oh joy! Mer 7750 åt mig....men vad ska jag köpa nu??
Urverk.... ett inte allt för stort antal månader sedan kunde jag inte ha brytt mig mindre om vad som fick en klocka att ticka. Hade inte ens klocka på mig! Men nu är jag så nernördad i vad det sitter för verk i uren. Konklusion, jag ÄLSKAR 7750!!! Känns som att kan har spänt fast en galen humla på armen, brummar och snurrar och är alldeles underbart! Oh joy! Mer 7750 åt mig....men vad ska jag köpa nu??
Urverk.... ett inte allt för stort antal månader sedan kunde jag inte ha brytt mig mindre om vad som fick en klocka att ticka. Hade inte ens klocka på mig! Men nu är jag så nernördad i vad det sitter för verk i uren. Konklusion, jag ÄLSKAR 7750!!! Känns som att kan har spänt fast en galen humla på armen, brummar och snurrar och är alldeles underbart! Oh joy! Mer 7750 åt mig....men vad ska jag köpa nu??