• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Den stora tråden om Sinn

Herregud så fin! Men "Swiss Made"? Vad är historien bakom denna?
Min gamla 103B HD är "åxå" Swiss Made :p

SINN103B HD.JPG

Sjukt snygg. Synd bara att canvas med fjärilslåset bygger mer än urverket 😩
Fått lägga om till Nato tills jag hittar nåt annat :)
4D49FAE1-17B9-43A1-9A0A-D31E6E5B9890.jpeg
Förr eller senare kommer det sluta med att du beställer en länk. Tro mig, det är bara så det är med 556. 😉 Länken balanserar både vikten och utseendet på ett utomordentligt sätt. Så du kan lika gärna klicka hem en redan nu och bespara dig en massa experimenterande.

Sjukt snygg. Synd bara att canvas med fjärilslåset bygger mer än urverket 😩
Fått lägga om till Nato tills jag hittar nåt annat :)
4D49FAE1-17B9-43A1-9A0A-D31E6E5B9890.jpeg
Riktigt snyggt på nato 😊 Hehe håller med helt och hållet gällande låset och canvasbandet. Lite synd då jag gillar bandet. Jag beställde faktiskt två MN från Erika 😊 Var det pilligt att byta? Alltid lite nervös jag ska repa boetten 😐

• Like
Reactions: 308
Riktigt snyggt på nato 😊 Hehe håller med helt och hållet gällande låset och canvasbandet. Lite synd då jag gillar bandet. Jag beställde faktiskt två MN från Erika 😊 Var det pilligt att byta? Alltid lite nervös jag ska repa boetten 😐
Ja bandet är snyggt, synd som sagt.
Spännande! Du får visa sedan :)
Nej, det är ju lugholes, men du lär skaffa några nya fräscha raka springbars då canvasen använder böjda.

Ja bandet är snyggt, synd som sagt.
Spännande! Du får visa sedan :)
Nej, det är ju lugholes, men du lär skaffa några nya fräscha raka springbars då canvasen använder böjda.
Jag måste lära mig bli bättre på byta band själv, men känns rent spontant som det blir en tur förbi Eriksons ur som får hjälpa mig denna gång 😂😁

Tillbaka
Topp